امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
09/17 1400

گروه سایبان - طی مراسمی، خسارت زیان‌دیدگان زلزله آبان بندرعباس به بیمه‌گزاران آن پرداخت شد.

  

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در این جلسه که با حضور تعدادی ار مدیران صندوق بازنشستگی و بیمه ملت و برخی از زیان‌دیدگان زلزله فین برگزار شد، چک خسارت زیان‌دیدگان به آنان پرداخت شد.

بر اساس این گزارش، امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار بیمه ملت، ضمن تکریم بازنشستگان صندوق، خدمت به پیش‌کسوتان جامعه را از افتخارات بیمه ملت خواند و گفت: کشور ما از جمله کشورهای حادثه‌خیز است و امیدوارم همه افراد جامعه با خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی در حفظ سرمایه و البته آرامش خود کوشا باشند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود از خدمات ارزنده مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ملت قدردانی کرد و ادامه داد: حمایت از زیان‌دیدگان، جلب رضایت ایشان و همراهی با آنان در لحظات دشوار و سخت، وظیفه ما در بیمه ملت است.

گفتنی است؛ در مراسم اعطای چک خسارت زیان‌دیدگان زلزله آبان بندرعباس به بیمه‌گزاران که روز سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌کل صندوق بازنشستگی گشوری برگزار شد؛ مدیرکل، مدیر امور استان‌ها و مدیر روبط‌عمومی صندوق بازنشستگی کشوری و امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار و پیمان قربانی مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت و جمعی از بیمه‌گزاران استان هرمزگان حضور داشتند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود