امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/17 1400

گروه سایبان - نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان در همایش روز بیمه عنوان کرد که بیمه ها و بانک ها می توانند خدمات متقابل بسیار زیادی برای هم دیگر داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان در بیست و هشتمین همایش ملی روز بیمه؛ نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه پارسیان در سخنرانی خود به خدمات متقابلی که بانک ها و بیمه ها می توانند برای یکدیگر ارایه دهند اشاره نمود.

 

 اویار حسین که در پنل تخصصی "بیمه و نقش تشکل ها در رونق اقتصادی آن" به سخنرانی پرداخت به خدمات مختلفی که بیمه ها می توانند به بانک ها و متقابلاً بانک ها نیز به بیمه ها ارایه دهند و همچنین مقایسه ای از طیف این خدمات در کشور و جهان پرداخت و گفت: خدمات متقابل بیمه و بانک در جهان طیف بسیار گسترده ای دارد و بیمه نامه های بسیار زیادی در حوزه خدمات بانکی و بیمه ای وجود دارد که در کشور ما بسیاری از این خدمات هنوز به خوبی شناخته نشده و چه بسا با شناخت بیشتر این خدمات بیمه ای، قطعا استقبال بسیار زیادی از آن به عمل می آید.

ایشان در ادامه به بررسی انتظارات سیستم بانکی از بیمه در حوزه هایی از جمله ذی نفعان و عملیات بانکی پرداخت و انتظاراتی که بانک ها در جهان از انواع بیمه نامه های شرکت های بیمه دارند را شرح داد.


وی افزود: از جمله بیمه هایی که برای بانک ها می توان صادر کرد که در کشور ما وجود ندارند اما در جهان کاملا شناخته شده هستند، بیمه اقدامات مجرمانه کارکنان، بیمه مسئولیت مدیران ارشد بانک ها، بیمه خطا ها و سهل انگاری ها، امانت داری و غیره را نام برد و البته به اقدامات شرکت بیمه پارسیان در راه اندازی بیمه صندوق امانات بانک پارسیان اشاره کرد که در کشور برای نخستین بار است که چنین بیمه نامه ای با پوشش های بسیار مناسب صادر می گردد که هم باعث آرامش خاطر مسئولین بانک و هم مشتریان می گردد.

آقای اویارحسین در پایان سخنان خود ضمن تبریک مجدد روز بیمه ابراز امیدواری کرد جلسات مشترک بین اصناف و گروه های مختلف صنعتی و تجاری با بیمه ها هر چه بیشتر برگزار گردد تا نیازهای طرفین به دقت مورد بررسی قرار گیرد و بیمه ها بتوانند متناسب با نیاز اصناف و تجار و بازرگانان مختلف، محصولات متنوع و متناسبی را طراحی و عرضه نمایند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود