امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/16 1400

گروه سایبان - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز بیمه از شرکت بیمه تعاون بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه تعاون، مهدی مسکنی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت 13 آذر که به نام روز بیمه در تقویم نام نهاده شده از شرکت بیمه تعاون بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به عملکرد بیمه تعاون مطرح کرد: عملکرد این شرکت به خوبی بیانگر آن است که بیمه تعاون بیش از سهامداران حقوقی بر سهامداران حقیقی تکیه کرده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به ویژگی های مطلوب بیمه تعاون اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت سه ویژگی خوب دارد که عبارتند از: 1) نیروهای جوان 2) خوداتکایی و بهره مندی از تجارب و 3) حضور خانم ها در حلقه های مدیریتی.

مسکنی افزود: جمله این موارد سبب شده تا با یک سازمان خلاق و نوآورانه مواجه باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: اگر می خواهید گفتمان ساز و متنوع عمل کنید، باید برنامه ریزی بلند مدت را بیش از پیش مورد توجه قرار دهید.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین مطرح کرد: با توجه به نیروی انسانی زبده و کارآمدی که هم اکنون در بیمه تعاون مشغول به فعالیت هستند نباید به سهم یک درصدی کنونی از بازار بسنده کنیم و باید با برنامه ریزی مدون و دقیق چشم اندازی برای افزایش سهم بازار به 2 الی 3 درصد داشته باشیم.

مسکنی همچنین به بحث هویت بیمه تعاون نیز اشاره کرد و گفت: «تعاون» باید از نظر هویت بالاتر از هر شرکت بیمه ای باشد و برای تحقق این مهم، من به عنوان یار دوازدهم همپای شرکت تلاش خواهم کرد.

وی در خصوص بحث هویت تشریح کرد: هویت «تعاون» در این است که در بین مردم باشد و این مهم با توجه به اینکه شرکت بیمه تعاون در تمام رشته های بیمه ای فعالیت دارد، قابلیت تحقق دارد.

در ادامه جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره شرکت بیمه تعاون مطرح کرد: اگر یک مزیت خاص برای این شرکت بخواهیم بیان کنیم به طور قطع باید از «فعال کردن ذهن همکاران» به منظور افزایش «خلاقیت» و «نوآوری» سخن گفت.

وی افزود: رعایت حقوق ذی نفعان از دیگر مواردی است که می توان به عنوان امتیازات بیمه تعاون یاد کرد.

عضو هیأت مدیره بیمه تعاون همچنین با اشاره به سخنان معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در شرکت بیمه تعاون به دنبال این نیستیم که صرفاً با تکیه بر سهامداران حقوقی به افزایش پورتفوی اقدام کنیم و افتخار می کنیم که عمده سهامداران شرکت را افراد حقیقی تشکیل داده و با توجه به تلاش ها و خلاقیت نیروهای فعال در بیمه تعاون توانسته ایم این مهم را محقق کنیم.

در این جلسه همچنین یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به گزارش عملکرد این شرکت نیز اشاره کرده و با تشریح اهم اقدامات بیمه تعاون مطرح کرد: هم اکنون افتخار می کنیم که در دوران پاندمی کرونا موفق شدیم با ارائه محصول نوآورانه بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی و اپیدمی از تعطیلی بیش از 3 هزار واحد کسب و کاری جلوگیری کرده و به نوعی پشتیبان کسب و کارها در ایام شیوع ویروس بودیم.

وی افزود: همچنین از دیگر دستاوردهای شرکت بیمه تعاون ارائه بیمه تکمیلی درمان انفرادی است که نه تنها به عنوان بیمه راهبردی شرکت نیز شناخته می شود، بلکه موفق شدیم به عنوان نخستین شرکت ارائه دهنده این خدمت مسیر توجه بیشتر به بیمه درمان انفرادی را هموار کرده و در این زمینه راهگشا باشیم.

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود