امروز: یکشنبه، 10 مهر 1401
09/14 1400

گروه سایبان- مدیریت سیستم‌ها بعد از کرونا وارد فاز دیگری شد و دنیا به این نتیجه رسید که با کاهش هزینه‌های ثابت و مدیریت هزینه‌های متغیر می‌تواند درصد قابل توجهی از هزینه‌های کل را بهینه‌سازی کند.
 
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت؛ جبر کرونا باعث شد تا نظام مدیریت سیستم به این‌سو پیش برود که با تعریف جدید از مدیریت پروژه به عوض ورود به سیستم‌های استخدام دائم می‌تواند، هم گام موثری در جهت سرعت تولید و خدمت بردارد و هم با کاهش هزینه‌های تمام شده می‌تواند قدرت رقابت‌پذیری محصول یا سرویس را افزایش دهد

از سوی دیگر ساختارهای مدرن و امروزی مدیریت و خرید خدمت گام موثری در جهت کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز به شمار می‌رود، چراکه یک سازمان بزرگ و متوسط در مدیریت ستاد و صف از نیروی انسانی کمتری در جهت حفظ و افزایش بهره‌وری استفاده می‌کند.

از همین رو بیمه ملت به عنوان یک سازمان پیشرو در به کارگیری نسل‌های جدید مدیریتی همواره در تلاش بوده تا بحران‌های پیرامونی را به فرصت تبدیل کند.

این سازمان از چندی پیش مدیریت پروژه با کاهش هزینه‌های ثابت پرسنلی را در دستور کار قرار داد. این رویکرد نه تنها به کاهش هزینه تمام‌شده سازمان کمک کرده است بلکه سبب شده تا با خرید خدمت از متخصصان حرفه‌ای که امکان حضور دائم آنها در سازمان موجب افزایش هزینه تمام‌شده پرسنلی می‌شد، مدیریت شود.

با چنین نگرشی بیمه ملت نه تنها خود را سازمانی چابک و پویا و پیشرو می‌داند بلکه با به‌کارگیری استراتژی تمایز، تمرکز و کاهش هزینه در نظر دارد گامی بلند و موثر در تحقق آرمان‌های سازمانی خود بردارد. به نظر می‌رسد این رویکرد عرصه‌ای است که دیر یا زود سایر سازمان‌ها باید آن را به کار گیرند تا نه تنها با سرعت عمل بیشتری، امور خود را منطبق با ضوابط و مقررات پیش ببرند بلکه در مسیر بهبود رضایت مشتریان به ویژه در سازمان‌های خدمات محور، روزنه‌های جدید برای حس مطلوبیت و کارآمدی را ایجاد کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود