امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
08/30 1400

گروه سایبان - رییس کل بیمه مرکزی ماموریت های جدیدی را برای داریوش محمدی تدوین کرده است.

 

غلامرضا سلیمانی در حکم انتصاب داريوش محمدی به عنوان مدیرعامل شرکت  بیمه ایران معین برای مدت باقی‌مانده از دوره دوساله ماموریت مدیران شرکت تاکید کرده که او باید در جهت توسعه پرتفوی شرکت اقدام کند. او در بندهای بعدی این ابلاغیه اذعان دارد که تغییر موضوع فعالیت این شرکت و برگزاری مجمع فوق العاده جهت این تغییر و اساسنامه شرکت نیز ضروری است. 


اما چرا شرکتی که در شرف تغییر موضوع فعالیت از بیمه های مستقیم به اتکایی است باید پرتفوی خود را رشد و توسعه دهد؟ اساسا فعالیت شرکت های بیمه مستقیم در حطیه خدمات رسانی به مصرف کننده نهایی B TO C پایه گذاری شده است. هرچند که برخی از شرکت های جنرال در حوزه دیگری مانند حوزه B TO B نیز عمل می کنند. اما در حالی که چرخش کلی فرآیند فعالیت ها مد نظر باشد این ماموریت مبهم به نظر می رسد. آیا توسعه پرتفو در هنگام واگذاری آن با تغییرات آتی مشکلاتی را برای بیمه گذاران ایجاد نخواهد کرد؟ تکلیف بیمه گذاران این شرکت در آینده چه خواهد شد؟

به عبارت دیگر تکلیف پرتفوهایی که در سبد این شرکت تا زمان تغییرات قانونی خواهد ماند چه خواهد شد؟ و اساسا با چه رویکردی قرار به توسعه است اتکایی یا مستقیم؟

در این ابلاغیه دکتر سلیمانی خواستار 

- تلاش در جهت توسعه پرتفوی شرکت متناسب با سرمایه و ظرفیت های آن، 

- پیگیری جدی تغییر موضوع فعالیت شرکت و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده جهت تغییر اساسنامه شرکت، 

- جذب نیروی انسانی مجرب متناسب  با برنامه های آتی شرکت، 

- توجه به آموزش و تربیت نیروی انساني با اولویت بیمه های اتکایی شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود