امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
08/9 1400

گروه سایبان - دکتر سلیمانی در ادامه سفر مدیران ارشد صنعت بیمه به استان آذربایجان غربی، از سرپرستی بیمه آسیا در این استان بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه آسیا، رییس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و سایر مدیران ارشد صنعت بیمه و اعضای شورای هماهنگی صنعت بیمه در استان آذربایجان غربی، از سرپرستی بیمه آسیا در ارومیه بازدید کردند و با کارشناسان و مسئولان این سرپرستی به گفت و گو پرداختند.
بر اساس این گزارش، دکتر سلیمانی در این دیدار ، از عملکرد کارکنان بیمه آسیا درا ین استان قدردانی و شرکت بیمه آسیا را شرکتی بزرگ و توانمند توصیف کرد.
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار تاکید کرد، بیمه آسیا با توجه به برخورداری از پتانسیل های بسیار خوب به ویژه در حوزه نیروی انسانی خبره، توانایی انجام کارهای بزرگ بیمه ای را دارد.
در ادامه این دیدار، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با تشکر از حضور مدیران ارشد صنعت بیمه در سرپرستی این شرکت در استان آذربایجان غربی، گزارشی از عملکرد بیمه آسیا و فعالیت های آن در سال جاری ارائه کرد.
گفتنی است سفر رئیس کل بیمه مرکزی به استان آذربایجان غربی در راستای بازدید دوره ای از استان ها و  با هدف بررسی مسایل، ارائه راهکار و ارتقا و توسعه صنعت بیمه کشور انجام شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود