امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
08/5 1400

گروه سایبان - یک شرکت دولتی برای اسباب کشی از ساختمانی به ساختمان دیگر در منطقه آزاد کیش از دبیر شورای عالی مناطق آزاد ایران دعوت به عمل آورده، اما چرا مدیران بیمه ایران و ایران معین به ملک علاقه مند شدند و در این راستا مقامات دولتی را با دعوت در افتتاحیه ها با تصمیمات خود هم سو نشان می دهند؟

 


در حالی که وزیر اقتصاد در دیدار با مدیران عامل صنعت بیمه ماموریت های مهمی را به شرکت های بیمه محول کرده در روزهای گذشته باز افتتاح یک ساختمان در یک بیمه دولتی به خبر اول این صنعت تبدیل شده است.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد برای درک رویدادهای شرکت های دولتی نیاز دارد که به تعاملات شرکت های زیرمجموعه آنها ورود کند.

بیمه ایران معین به عنوان شرکتی فعال در مناطق آزاد در حالی با وجود دفتری در شعبه کیش نسبت به این جا به جایی اقدام کرده است که راهبردهای مدیریتی خود را از تهران به مناطق آزاد دیکته می کند و اکثر مدیران در تهران مستقر هستند.


اين در حالی است که برنامه هایی مانند ورود به بورس، تبدیل این شرکت به شرکتی اتکایی از دیگر راهبردهایی است که برای این شرکت تدارک دیده شده است. اما اگر بیمه ایران معین بنا دارد که بازوی اتکایی بیمه ایران باشد باز هم نیاز به این تعداد دفتر ارتباطی دارد؟


از سوی دیگر برخی منابع خبری اذعان دارند كه پس از اين جا به جايي بیمه ایران معین برای سرمایه گذاری در نظر دارد که محل فعلی شعبه کیش را با هدف سرمایه گذاری بازسازی کند. اما آیا هدف از راه اندازی شرکت های بیمه ورود به فعالیت های ساختمانی است؟ و آیا چنین فعالیت هایی با معیار و موازين آئین نامه سرمایه گذاری شورای عالی بیمه منطبق است؟


اما وزیر اقتصاد خوب است که پاسخ به چنین پرسش هایی را پیگیری کند ؟

 - چه کسانی در برخی رایزنی ها حضور دارند ؟

- نقش مدیرعامل بیمه ایران در تحولات بیمه ایران معین چیست؟

- نقش هیات مدیره در تصمیم گیری ها چیست؟

- نقش دبیرکل سندیکای بیمه گران و رئیس کل بیمه مرکزی و معاون نظارت در تصمیم گیری های ایران معین چیست؟

- - آیا بیمه ایران معین بر اساس اساسنامه در سرزمین اصلی فروش برخط دارد ؟

- سهم منطقه آزاد کیش از پرتفوی ایران معین چقدر است؟

صورت های مالی این شرکت در پایان سال 1399 آمده است که این شرکت تعداد 17 واحد مسکونی در جزیره کیش بدون استفاده دارد.

همچنین مالکیت یک واحد اداری خریداری شده در این جزیره نیز به نام شرکت منتقل نشده است.

رازپول از دریافت پاسخ در این زمینه استقبال می کند و انتشار آنرا وظیفه خود می داند.



مدیرعامل بیمه ایران در آیین گشایش ساختمان جدید بیمه ایران معین در کیش: راه پشتیبانی از اقتصاد کشور، بزرگ تر کردن صنعت بیمه است

در این مراسم مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر نقش بیمه به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای مالی در توسعه اقتصادی کشور، گفت: راه پشتیبانی از اقتصاد کشور،  بزرگ تر کردن صنعت بیمه است.

سید مجید بختیاری که در آیین گشایش ساختمان جدید شرکت بیمه ایران معین در کیش سخن می گفت، اتصال صنعت بیمه به سایر بازارهای مالی را دومین راه اصولی پشتیبانی از اقتصاد کشور دانست و افزود: صنعت بیمه برای ایفای نقش های بزرگتر در توسعه اقتصادی کشور نیاز به تحولی بنیادین دارد و اتکای صرف به دیجیتالی کردن صنعت بیمه برای نیل به این مقصود، اگر چه شرط لازم است، اما کافی نیست .

مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه ابعاد ایجاد تحول دیجیتال صرفا به کامپیوتری شدن محدود نمی شود، اضافه کرد: صنعت بیمه نیازمند تحول و نوآوری جدی با ابعادی وسیع در ارائه خدمات است.وی تصریح کرد: امروزه، سبک زندگی ما بسیار تغییر کرده، حتی روش های ارائه خدمات هم تغییرات اساسی کرده است. امروز حتی نمایندگان شرکت های بیمه را نیز نمی توان با روش هایی همانند سالهای گذشته هدایت و اداره کرد.

بختیاری با اشاره به اینکه بیمه ایران به اندازه ای بزرگ است که باید بهترین سطح خدمات و حمایت را داشته باشد، گفت:. شرکت های بیمه باید با نوآوری و تحول با هم رقابت کنند، نه با گرفتن سهم یکدیگر.

این گزارش حاکیست، داریوش محمدی مدیر عامل بیمه ایران معین و کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران از دیگر سخنرانان آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه ایران معین در جزیره زیبای کیش بودند. این مراسم با حضور مقامات منطقه آزاد کیش در روز سه شنبه چهارم آبان برگزار شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود