امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/30 1400

 
گروه سایبان - فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا در جمع فرماندهان بسیج حوزه ها و پایگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، توفیق در جنگ اقتصادی نابرابر با دنیای غرب را مستلزم کار جهادی و ایستادگی دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا در گردهمایی فرماندهان بسیج حوزه ها و پایگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی که در سالن اجتماعات شرکت بیمه آسیا برگزار شد، گفت: اولویت مدیریت انقلابی و جهادی در جنگ اقتصادی، الگو برداری از روحیه جهادی رزمندگان است که در سایه آن بتوانیم در مسیر توسعه همه جانبه کشور، قدم برداریم.
مدیر عامل بیمه آسیا افزود: عملکرد بیمه آسیا در دو سال اخیر، نمادی از مدیریت دوران بحران بود که با روحیه جهادی مدیران، کارکنان و شبکه فروش به انجام رسید.
فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا در این گردهمایی به ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه بسیج بیمه آسیا پرداخت و افزود: بیش از 70 درصد شاغلین در بیمه آسیا بسیجی هستند و با روحیه جهادی خود، سهم بسزایی در موفقیت های بیمه آسیا داشته اند.
در ادامه برنامه، حمید رضا صادقیان کیا فرمانده مرکز بسیج وزارت اقتصاد، سردار تیموری فرمانده سازمان بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی و حجت الاسلام احمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز بسیج وزارت اقتصاد به ایراد سخنرانی پرداختند و  از میزبانی بیمه آسیا قدردانی کردند.
در این مراسم همچنین، با حکم مرکز بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی، مریم حاجی قربانی به عنوان فرمانده خواهران پایگاه بسیج بیمه آسیا منصوب شد.
در پایان این مراسم، انگشتر"سربازان خدا" توسط سردار کمالی، همرزم شهید سردار سلیمانی به مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی صنعت بیمه، اهدا شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود