امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/10 1400

گروه سایبان - رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران می گوید هر دبیرکلی که انتخاب می شود، بهتر است رئیس هیات رئیسه نباشد.


مجید بختیاری رئیس شورای عمومی در برنامه زنده اینستاگرام پایگاه خبری مثلث مالی گفت که اساسنامه سندیکا به تازگی اصلاح شده و ظرفیت های مناسبی دارد. او می گوید یکی از مواردی که به تازگی مورد نقد قرار گرفته حضور دبیرکل به عنوان رئیس هیات رئیسه است که برخی به این موضوع منتقد بودند. وی با اشاره به اینک اساسنامه در این زمینه منعی ندارد و سکوت کرده است گفت که انتخاب دبیرکل به عنوان رئیس هیات رئیسه انحراف از اساسنامه نبوده.


بختیاری با تشریح نقش دبیر کل به عنوان قوه مجریه اضافه می کند که در دوره جدید هیات رئیسه باید تحت نظارت بیشتر شورای عمومی قرار گیرد و هر دبیرکلی انتخاب شد منصفانه است که حتی کاندید ریاست هیات رئیسه هم نباشد . وی اشاره کرد که پس از انتخابات مهلت هیات رئیسه فعلی نیز به اتمام خواهد رسید و اصلاحات مد نظر اعضا اعمال خواهد شد.


در همین زمینه غلامعلی ثبات عضو شورای عالی بیمه نیز چندی پیش در اظهار نظری کوتاه گفته بود: ایراد اساسی که بعد از اجرای اساسنامه اخیر سندیکای بیمه گران ایران پدید آمد انتخاب دبیرکل به عنوان رئیس هیات رییسه بود که علاوه بر جابجایی جایگاه هیات رییسه از مافوق به مادون دبیرکل، موجب آن شد که به همه مدیران عامل شرکتهای بیمه به عنوان زیرمجموعه دبیرکل نگاه شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود