امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
01/30 1395

گروه سايبان - در روزهاي اخير احمد توكلي نماينده مجلس اسنادي را منتشر كرد كه نشان از برداشت غير قانوني دولت از صندوق توسعه ملي داشت.

در اين اسناد آمده بود بر اساس اعلام سازمان بازرسی، میلیاردها تومان از پولهای متعلق به صندوق توسعه ملی با عنوان قابل تامل «قرض!» به حساب این بیمه و چند مجموعه دیگر واریز شده است.

آنچه در اسناد مورد اشاره عبدالمهدي بخشنده نماینده مجلس به نقل از سازمان بازرسی کل کشور دیده می شود، انتقال بخشی از پولهای صندوق توسعه ملی به حساب هایی است که موجب تامل و شگفتی شده است. 

در بخشی از نامه رسمی بازرسی کل کشور به شماره 190518 مورخ 30/9/1394 که از سوی نادر شکربیگی سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی این سازمان خطاب به حجتی وزیر کشاورزی ارسال شده، آمده است: « مدیرعامل شرکت جهاد سبز تنها مبلغ (455) میلیارد ریال از اعتبار ارزی دریافتی از محل منابع صندوق توسعه ملی را تسویه و الباقی آن به مبلغ 420 میلیارد ریال بابت خرید ساختمان و 120 میلیارد ریال به عنوان قرض به ترتیب در وجه شرکت بیمه رازی و ... و الباقی در حسابهای شرکت مذکور موجود می باشد.»
در پي انتشار اين خبر خبرنگار ما صحت اين مورد را از بيمه رازي جويا شد و اين شركت در اطلاعيه اي اعلام كرد تکذیبیه بیمه رازی:روابط عمومی شرکت بیمه رازی خبر منتشره در خصوص دریافت قرض از صندوق توسعه ملی "شرکت جهادسبز" را در رسانه ها تکذیب کرد.
روابط عمومی بیمه رازی در این رابطه اعلام می دارد:
خبر منتشره در رسانه های مختلف مبنی بر "دریافت قرض از صندوق توسعه ملی "شرکت جهادسبز"" را غیر واقعی و این خبر را تکذیب می نماید و اعلام می دارد هیچ گونه قرض از این صندوق دریافت نکرده است و قصد چنین عملی را نیز ندارد و نخواهد داشت و خبر ذکر شده غیرواقعی است و تکذیب می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود