امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/7 1400

گروه سایبان - بیمه رازی پس از مهندسی مجدد فرآیندها و ایجاد چرخش های استراتژیک ،  با تمرکز مفاهیم بازاریابی تلاش دارد که در جهت ارتقای سطح آگهی و بهبود تصویر ذهنی در بازارهای هدف حرکت کند.
 یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را  از روند فعالیت های این شرکت منتشرکرده است که نشان می دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.
 
این تحقیقات  که با  بررسی انواع کانالهای شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر ، وب سایت ها و ... مورد بررسی قرار گرفته است ، نشان می دهد بیمه رازی بیش از 195 میلیون بار در فضای مجازی درسه ماه گذشته دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است. این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مشابه سال گذشته بیش از 1800 درصد  رشد  در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی و افزایش حضور در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.
مطالعات تحقیقاتی گویای این است که بیمه رازی برای پیشبرد  ارتباطات بازاریابی یکپارچه پا را  از محدوه جغرافیایی پایتخت نه تنها فراتر برده بلکه در شهرهایی مانند هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، زنجان و ... مورد توجه مخاطبین بسیاری قرار گرفته است .
 بنابراین به نظر می رسد که این شرکت با  ارتباطات بازاریابی یکپارچه نه تنها تلاش دارد که ثبات بیشتری را برای پیام های ارتباطی خود رقم زند بلکه  برنامه ای مدون برای کسب سهم  گسترده تری از بازار صنعت بیمه کشور دارد.
پیش از حضور دکتر  علی جباری در بیمه رازی  ، تردیدهایی در آینده این شرکت خصوصی ایجاد کرده بود اما به نظر می رسد حالا او تلاش دارد که از همه ابزارهای مدیریتی در اختیارش برای رهیافت های جدید استفاده کند.
در شرایط خاص کنونی ، سهم بازار  نصیب آنهایی خواهد شد که خود را با شرایط و استفاده از فضای مجازی و دیجیتال  تطبیق دهند.
 رشد 177 درصدی پرتفوی شرکت بیمه رازی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گویای اثربخشی راهبردها ست.
علاقه مندی و  جست و جوی افراد شانس دیده شدن بیمه رازی را نسبت به رقبا ارتقا داده و افزایش دیده شدن به افزایش سهم صدای شرکت منجر شده است و افزایش سهم صدا به افزایش سهم قلبی منتج خواهد شد و این یک قانون تکاثری است.
بنابراین اگر بیمه رازی بتواند با طراحی یک هویت یکپارچه از نوک هرم شرکت تا لایه های زیرین و اجرایی همسویی ایجاد کند طوری که مخاطب از رفتار عامل فروش بتواند به افکار مثبت سطح کلان دست پیدا کند سبب خواهد شد سطحی از اطمینان  از طرف بیمه رازی به سمت مشتری ایجاد شود . مسلما هرقدر این اطمینان مستحکم تر شود مشتریان در نقش سفیران برند می توانند بازویی باشند در حوزه بازارداری .
باید بپذیریم این شرکت در حوزه شناخت برند در جایگاه مناسبی  نسبت به گذشته قرار گرفته است  ضمن اینکه  آنچه بیمه رازی هدف گذاری کرده و آنرا نسبت به رقبا متمایز کرده حرکت به سوی ایجاد باشگاه سفیران برند است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود