امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/1 1395

گروه سایبان - سرپرست مدیریت طرح و برنامه شرکت بیمه معلم با اشاره به این که  سند چشم انداز شرکت در شرایط تحریم تهیه شده است، از بازنگری آن در شرایط پساتحریم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راز پول رحیمی سرپرست مدیریت طرح و برنامه شرکت بیمه معلم تاکید کرد که تحقق چشم‏ انداز شرکت در قرار گرفتن در میان پنج شرکت بیمه ای اول کشور، تنها از نظر میزان پرتفو ملاک نیست. دستیابی به پرتفویی با خسارت معقول و منطقی که در آن سهم بیمه‏های کم ریسک قابل توجه است از مهمترین اهداف شرکت در سال‏های آتی می‏باشد. افزایش سودآوری، رضایت مشتریان و حفظ سطح یک توانگری مالی از دیگر شاخص‏های کلیدی برتری در صنعت بیمه است که شرکت بیمه معلم در نظر دارد در افق ۵ ساله بدان دست یابد. همچنین با توجه به نام‏گذاری امسال به عنوان “سال توسعه دانش بیمه‌ای و فرهنگ مشتری‌مداری” توسط مدیر عامل محترم شرکت، برنامه‏های ویژه ای درخصوص توسعه فرهنگ مشتری‏مداری و جلب رضایت مشتریان به عنوان یکی از شاخص‏های برتری در شرکت اجرایی خواهد شد.

به گفته او، یکی از اهداف شرکت بیمه معلم استفاده حداکثری از ظرفیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صندوق ذخیره فرهنگیان است، به طوری که بیشترین خدمات ممکن به بیمه گزاران این دو بخش ارائه شود. لذا ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه شریف فرهنگیان و حوزه حمل و نقل دریایی کشور از مهمترین برنامه ‏های شرکت در ارتباط با سهامداران خود است.

به گفته رحیمی، تا سال ۹۲ سهم رشته های کم ریسک در پرتفوی شرکت کم بوده، اما طی برنامه ای پنج ساله قرار است این مقدار افزایش قابل توجهی یابد. وی با اشاره به این که سهم رشته هایی با نسبت خسارت بالا در پرتفوی شرکت کم خواهد شد، اظهار کرد: با این کار هم مدیریت ریسک آسان تر خواهد شد و هم نسبت خسارت کاهش می یابد.
رحیمی همچنین با اشاره به این که سند چشم انداز شرکت در شرایط تحریم تهیه شده است، از بازنگری آن در شرایط پساتحریم خبر داد و گفت: در دوره پسا تحریم شرایط صنعت بیمه کشور در حال تغییر بوده و به همین دلیل سند چشم انداز متناسب با شرایط موجود بازنگری شده است.
وی در انتها عنوان کرد: امیدوارم با همکاری نمایندگان، همکاران شعب و ستاد به عنوان اعضای خانواده بیمه معلم، شاهد رشد شرکت و دستیابی به اهداف و آرمان‏های شرکت باشیم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود