امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
05/9 1400

گروه سایبان - مدیرعامل شرکت بیمه ملت از این همکارانش در پویش #نذر_آب مشارکت حداکثری داشتند،‌ قدردانی کرد و خطاب به آنها گفت: «ایمان دارم در پرتو عنایات خاص الھی، با عزم جزم و اراده ای استوار و با ھمکاری ھای پایدار، توفیق تامین و تحفیظ سلامت مردم این مرز و بوم رفیق طریقتان می شود.»

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان،‌ پیش تر اعلام شده بود که بیمه ملت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و به منظور ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوارهای مناطق محروم به کمپین «نذر آب» پیوسته است.

این پویش از سه سال پیش و به دنبال بحران خشکسالی در استان‌های جنوب شرقی کشور، با هدف تامین آب شرب مناطق محرم با کمک مردم و به همت جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود. بیمه ملت با پرداخت مبلغ ۶۱۱ میلیون ریال در این کمپین مشارکت کرده است که از این مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال توسط تعداد ۱۸۹ نفر از کارکنان خیرخواه شرکت و مبلغ ۲۰۱ میلیون ریال از سوی ۲۶۶ نماینده نوع‌دوست بیمه ملت جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت در پی ثبت این رویداد،‌ طی پیامی که در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد، نوشت: «تحولات فکری و نرم افزاری در جوامع سالم شکل می گیرد؛ جوامع سالمی که انسان‌ھای مولد، نقش موثری در توسعه آن ایفا می‌کنند. افرادی که دارای ھوش سرشار، روحیه ھای بیدار، استقلال طلب، مقاوم و ھمنوع خواه ھستند و رشد می کنند؛ فضای سلامتی که حرکت به سوی آن به عنوان مولفه‌ی رشد اقتصادی محسوب می‌شود.»

اسماعیل دلفراز این را هم نوشت که «خوشحالم امروز این مولفه در میان پرسنل بیمه ملت دیده می شود و با همت پرسنل وشبکه فروش طرح مشارکت درکمپین #نذر_آب با مشارکت حداکثری به سرانجام رسید» و افزود: «ایمان دارم در پرتو عنایات خاص الھی، با عزم جزم و اراده ای استوار و با ھمکاری ھای پایدار، توفیق تامین و تحفیظ سلامت مردم این مرز و بوم رفیق طریقتان می شود.»

گفتنی است ارتقای سطح سلامت آب شرب مناطق کم‌برخوردار، از مهمترین اهداف این کمپین است که بدین منظور، نصب دستگاه‌های تصفیه‌کننده آب، احیای قنوات، لوله‌کشی و حفر چاه مد نظر خواهد بود. در کنار این وارد نیز برنامه‌هایی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم کشور نیز اجرا می‌شود. همزمان با اجرای این طرح، کاروان‌های سلامت جمعیت هلال‌احمر نیز برای درمان رایگان بیماران نیازمند به استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان اعزام می‌شوند.

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود