امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
05/6 1400

 گروه سایبان- صلاحیت مدیرعاملی محمد حیدری از سوی بیمه مرکزی تائید شده و حالا او در سطح کشورهای منطقه به دنبال گسترش راه های ارتباطی است.

به گزارش رازپول، انتصاب محمد حیدری به عنوان مدیرعامل شرکت سهامی بیمه کارآفرین (سهامی عام) برای مدت باقی‌مانده از دوره دوساله اعضای هیئت‌مدیره آن شرکت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع اعلام شد.


در ابلاغیه جدید  سلیمانی خواستار معرفی افراد واجد شرایط به عنوان کارکنان کلیدی در اجرای آیین نامه شماره ۹۰ مصوب شورای عالی بیمه، ساماندهی بازاریابان شرکت در جهت تقویت سازمان فروش و توسعه فعالیت های شرکت و اهتمام و نظارت جدی بر فعالیت های شرکت در خارج از کشور شده است.


محمدحیدری در گفت و گو با رازپول با اشاره به اینکه گسترش فعالیت ها با شرکت های بیمه ای در سطح منطقه در دست بررسی است گفت : بیمه کارآفرین با یک شرکت خصوصی در کشور افغانستان وارد مذاکره شده است.


وی با بیان اینکه این شرکت کاملا خصوصی است و در کشور پاکستان نیز شعبه دارد اضافه کرد که شرکت بیمه ای از وزارت مالیه افغانستان مجوز دارد تا ریسک هایی برابر 25 میلیون دلار را پوشش دهد.

حیدری با اشاره به اینکه در بازدید از این شرکت بیمه ای برخی محورهایی همکاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت گفت: صدور بیمه های مسافری، رد و بدل ریسک های اتکایی و صدور بیمه نامه برای اتومبیل هایی که از مرز دو کشور تردد دارند از جمله محورهای مورد بحث بود.

مدیرعامل کارآفرین با اشاره به اینکه عملیاتی شدن قطعا در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده ومشروط به اخذ مجوزهای لازم از نهاد ناظر خواهد بود؛افزایش وگسترش تعاملات با کشورهای سطح منطقه مورد استقبال بیمه مرکزی می باشدوبه نظر می‌رسد که تاکید رییس کل بر نظارت جدی بر فعالیت های شرکت در خارج از کشور به همین دلیل بوده است.

وی در پایان اضافه کرد که هیات بیمه ای افغانستانی به زودی از بیمه کارآفرین نیز بازدیدی خواهد داشت تا روند تعاملات و همکاری ها طراحی و ادامه یابد.

همچنین او اضافه کرد که مجوز قبولی اتکایی بیمه کارآفرین در بیمه مرکزی کلید در دست بررسی است.



.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود