امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
04/7 1400

 

گروه سایبان - هرچند که بیمه تجارت نو برای افزایش سرمایه تا مبلغ 600 میلیارد تومان دو سال فرصت داشت، اما هیات مدیره بنادارد تا با سرعت بیشتری این برنامه را عملیاتی کند.

تجارت نو تصویب افزایش سرمایه از مبلغ 157 میلیارد تومان به مبلغ 600 میلیارد تومان از محل سود انباشته، سایر اندوخته ها را به منظور اصلاح ساختار مالي در دستورکار قرار داد و حالا ، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ 300 میلیارد تومان به مبلغ 600 میلیارد تومان از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به منظور اصلاح ساختار مالي اقدام کند.

عملیات بیمه گری، سرمایه گذاری و مالی در بیمه تجارت نو سبب شده است که سود انباشته و اندوخته های این شرکت بیمه ای تقویت شود و حالا دست اندرکاران تصمیم به افزایش سرمایه داشته باشند. مسلما این افزایش سرمایه به تقویت زیرساخت های نگهداری ریسک های معقول کمک خواهد کرد.


البته عملیات بیمه تجارت نو به زعم سرمایه گذاران این شرکت بیمه ای از ریسک معقولی برخوردار بوده است و بر این اساس قیمت هر سهم این شرکت از افت و خیز کمتری به نسبت سایر شرکت ها در روزهای متلاطم بورس برخوردار بود.


هوشمندی نیروی انسانی در سطح عالی و تقویت بخش سطح کسب و کار 
منجر به رشد و توسعه مضاعف بیمه تجارت نو خواهد شد




البته تجارت نو در سال های اخیر سود خود را از پرتفوهای با ریسک نسبتا بالا به دست آورده است، اما عملیات اتکایی همواره پشتوانه ی مناسبی از فعالیت ها داشته است.

به هرحال حاصل همه این فعالیت ها منجر به این مهم شد که بیمه تجارت نو در 5 سالگی خود به برنامه افزایش سرمایه ی دیگری ورود کرده است.


هرچند که بیمه تجارت نو در سال های گذشته یک بار از برنامه افزایش سرمایه خود عقب نشینی کرده بود، اما به نظر می رسد که برای حداکثرسازی ثروت صاحبین سهام تلاش های بسیاری داشته است.

بنابراین با توجه به بهینه سازی ساختار سرمایه به نظر می رسد که بیمه تجارت نو فرصت آن را دارد که به سمت هوشمند سازی انسان افزار در حوزه شناخت و مدیریت ریسک قدم بردارد.

بیمه تجارت نو اثبات کرده است که در حوزه منابع انسانی در سطح عالی از هوشمندی لازم برخوردار است و تقویت سطح کسب و کار می تواند به هم افزایی هرچه بیشتر در این شرکت بیانجامد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود