امروز: سه شنبه، 28 فروردین 1403
03/30 1400


گروه سایبان - باباکردی به عنوان سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون منصوب شد.همچنین او برای چهارمین سال متوالی به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه گران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، با حکم یونس مظلومی، مدیرعامل، محمد باباکردی به عنوان سرپرست معاونت فنی شرکت منصوب شد.
در حکم مدیرعامل شرکت بیمه تعاون آمده است : با توجه به ضرورت حرکت در مسیر منافع و مصالح شرکت و افزایش هماهنگی و برقراری ارتباط موثر کاری بین مدیریت های زیرمجموعه و نیز ارتقاء عملکرد واحدهای فنی صف و ستاد، معاونت فنی در ساختار شرکت بیمه تعاون راه اندازی شده است.
در بخش دیگری از این حکم آمده است: لازم است راهبردهای سازمانی شامل «توسعه متوازن بازار بیمه تعاون در همه رشته ها اعم از زندگی وغیر زندگی؛ کنترل ضریب خسارت و توجه به سودآوری؛ افزایش رضایتمندی بیمه گذاران، زیان دیدگان و شبکه فروش؛ طراحی محصولات جدید بیمه ای و بهبود فرایندهای ارائه خدمات بیمه ای اعم از صدور و خسارت» طراحی و اجرا شود.
محمد باباکردی، پیش از این به عنوان مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون مشغول به فعالیت بوده است.
همچنین باباکردی، به تازگی و برای چهارمین سال متوالی به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه گران انتخاب شده است.
انتخاب محمد باباکردی به عنوان دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی برای چهارمین سال متوالی
همچنین مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون برای چهارمین سال متوالی به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه گران انتخاب شد.
 محمد باباکردی، مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون برای چهارمین سال متوالی و با 100 درصد آرای اعضاء کارگروه، متشکل از مدیران بیمه های مهندسی شرکت‌های بیمه، به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه گران انتخاب شد.

کارگروه بیمه های مهندسی، از تخصصی ترین کارگروه‌های سندیکای بیمه گران ایران است و تصمیم گیری های مهم و اثر گذار این کارگروه در مواجهه با حوادث و اتفاقات، می تواند نقش صنعت بیمه را در ایجاد اطمینان و آرامش در جامعه پر رنگ کند.

شایان ذکر است که هم اکنون کارگروه های تخصصی بیمه های اتکایی؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ مالی؛ مدیریت ریسک؛ شبکه فروش و بازاریابی؛ روابط عمومی؛ حقوقی؛ توسعه بیمه های زندگی؛ مهندسی و انرژی؛ بیمه های مسئولیت؛ بیمه های اتومبیل؛ درمان و باربری در سندیکای بیمه گران مشغول فعالیت هستند و سید محمدکریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از این کارگروه ها به عنوان قوه عاقله سندیکا یاد کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود