امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
03/23 1400

 

 

گروه سایبان - برخی منابع خبری اذعان دارند که بیمه مرکزی برای بررسی های بیشتر موضوعات اخیر بیمه سرمد در این شرکت مستقر شده است.



به گزارش رازپول، اختلافات هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت بیمه ای در روزهای اخیر سبب برکناری مدیرعامل این مجموعه شده بود اما حالا برخی منابع خبری اذعان دارند که بازرسان نهاد ناظر برای پیگری و بررسی های بیشتر در این شرکت مستقرند.


این شرکت در روزهای گذشته محمد یمنی را برای سرپرستی معرفی کرده بود اما از راهروهای سرمد شنیده می شود که گزینه مورد نظر برای مدیرعاملی این شرکت «مهدوی» مدیر سابق این شرکت است.

یمنی پیشتر در گفت و گو با رازپول به تحرکات سیاسی مدیرعامل این شرکت و حاشیه های ایجاد شده اشاره کرده بود.

شب گذشته موضوعات اخیر این شرکت دستمایه سخنان یکی از کاندیدای ریاست جمهوری قرار گرفته بود و از آن در رسانه ملی یاد شد.
به نظر می رسد که بانک صادرات به عنوان سهام دار عمده و مدیران این مجموعه باید با دقت بیشتری نسبت به صیانت از برند این شرکت خصوصی و منافع کلیه ذی نفعان به عمل آورد.

پیشتر مفید امینی به عنوان قائم مقام مدیرعامل و معاون فنی در این شرکت فعالیت میکرد. نامبرده هم اکنون در بیمه مرکزی به عنوان عضو هیات عامل و معاون نظارت این نهاد فعالیت دارد و حالا باید به مشکلات این شرکت بیمه ای رسیدگی کند. به نظر می رسد با شناخت مطلوب او از این شرکت بیمه ای موارد با دقت و مراقبت مضاعفی مورد بررسی و رصد قرار گیرد.
شنیده می شود که بانک صادرات نیز برای بررسی های بیشتر موارد ظاهرا تحرکاتی را در سرمد دارد. اما به نظر می رسد که بیمه مرکزی به دلیل امور تخصصی بیمه به شکل مطلوب تری بتواند موارد را بررسی کند.
یمنی نیز پیش از این عنوان کرده بود که هیات مدیره نامه ها و صورتجلسات خود را برای بیمه مرکزی ارسال کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود