امروز: چهارشنبه، 29 فروردین 1403
01/12 1397

گروه پرگار- بانک شهر هر ساله به بهانه عید نوروز برنامه تبلیغاتی مفصلی را تدارک میبنید . وجه غالب این تبلیغات ، تمرکز بر خدمت متمایز بانک شهر یعنی پيش خوان های شهر نت است. در این پيش خوان ها در دوره تعطیلات بانکها ، انواع خدمات بانکی به مشتریان ارائه میشود و این یک امکان ویژه برای مشتریان بانک شهر محسوب میشود. مجریان تبلیغات هم با آگاهی روی این ویژگی منحصر به فرد تاکید کنند.
کمپین دو فازی عید بانک شهر که در فاز بسته با شعار " تعطیلات از شهر خارج نشوید" شروع و با شعار " شهر در تعطیلات هم هست " ادامه یافت تاکید ویژه ای روی همین خدمت منحصر به فرد بانک شهر دارد .
استفاده از ویژوآل روزنامه برای ایده ای که حالت خبری دارد ، ترکیب مناسبی را برای جا افتادن مفهوم ارائه میدهد و همچنین تیزرهایی که این مفهوم را در ایام تعطیلات تاکید گزاری میکند .
در نهایت باید گفت که کمپین سال نو بانک شهر با رعایت نمایش تمایز توانسته هوشمندانه یک سر و گردن بالاتر از تبلیغات ارائه شده در ایام نوروز جلوه نماید.
پیشخوانهای شهرنت بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات زیر می باشند.
صدور آنی کارت هدیه ، واریز وجه نقد به حساب ، افتتاح حساب و صدور کارت ، انتقال وجه ساتنا و پایا ، انتقال وجه بانکی و صدور گواهی تمکن مالی در خودبانک شهر.
شهر در تعطیلات هم هست!

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود