امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
08/28 1392

ایران و جهان - سند توسعه فرهنگ بیمه توسط بیمه مرکزی ایران و با همکاری اساتید ارتباطات و روابط عمومی و همچنین کارشناسان بیمه در جهت ترویج و گسترش فرهنگ بیمه در میان اقشار مختلف اجرایی می شود.
به گزارش خبرنگار ایران و جهان،جواد گودرزی معاون مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی ضمن اعلام این مطلب گفت:در حال حاضر صنعت بیمه کشور با فقر محتوا مواجه است، بنابراین سند توسعه فرهنگ بیمه که از سال 91 به اجرا درآمده است در راستای تحقق اهداف صنعت بیمه ،اقدامات راهبردی در جهت اعتلای این صنعت را با همکاری 29 شرکت بیمه ای فعال در کشور عهده دار شده است.
معاون مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی از برپایی کمپین های بزرگ توسط روابط عمومی بیمه مرکزی به عنوان نقطه عطفی در راستای تعمیم فرهنگ بیمه در کشور یاد کرد و افزود: بیمه مرکزی به عنوان نماد حاکمیتی دولت در صنعت بیمه وظیفه اطلاع رسانی و بستر سازی های فرهنگی و ترویجی را عهده دار است تا شرکت های بیمه ای در فضایی رقابتی امکان نوآوری ها و خدمات رسانی را به مخاطبان خود را داشته باشند. 
به گفته وی به عنوان نمونه در کنار فعالیت های اطلاع رسانی و مشارکتی که روابط عمومی بیمه مرکزی داشته است یکی از شرکت های بیمه با ارائه طرح بیمه زنان خانه دار از فضای ایجاد شده در جهت جلب طیف وسیعی از مخاطبان بهره مند شد.
گودرزی با بیان اینکه از زمان تاسیس تاکنون با گذشت 78 سال ،ترویج موضوع انتزاعی و غیر ملموسی مانند بیمه ،در فضای فرهنگی -اجتماعی پروسه ای دشوار و نیازمند تلاش بسیار است اظهار داشت : اطلاع رسانی و بسته بندی جذاب برای چنین محتوایی اهمیت بالایی دارد و شرکت های بیمه ای نیز باید در کنار تبلیغ نام و خدمات خود به شکل عمومی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ بیمه فعالیت داشته باشند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود