امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
11/6 1392

ایران و جهان - مدير  عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایران وجهان در خصوص نحوه مشارکت این بانک در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهر گفت: برای ارائه تسهیلات به رانندگان تاکسی های فرسوده 10 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و 10 میلیون تومان هم از محل شرکت های تامین کننده پرداخت می شود و با فروش خودرو فرسوده و آورده راننده منابع لازم برای خرید تاکسی فراهم می آید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این بانک 152 میلیارد ریال مطالبات معوق دارد به رشد منابع و افزایش آن به 24 هزار میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: مانده تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به 21 هزار میلیارد ریال می رسد و این بانک در حال حاضر 2500 کارمند 519 شعبه دارد.
مصطفي پور به رشد 40 درصدي منابع بانکي قرض الحسنه مهر ايران نيز اشاره کرد و گفت: بدون هيچ گونه تبيغاتي و حتي اعطاي سود بالا، اين بانک توانست به رشد منابع بالايي دست پيدا کند. مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران در يک نشست خبري با خبرنگاران در وزارت امور اقتصادي و دارايي از پيشنهاد اين بانک براي افزايش سقف تسهيلات به 50ميليون تومان خبر داد و گفت: هنوز شوراي پول و اعتبار در اين مورد تصميمي نگرفته است.
مصطفي پور با بيان اينکه در حال حاضر سقف تسهيلات در اين بانک 10 ميليون تومان است، گفت: براي بخش مسکن 5 ميليون تومان، براي خريد کالا 4 ميليون تومان، نيازهاي ضروري 3 ميليون و بخش اشتغال نيز بين 5 تا 10ميليون وام اختصاص داده مي شود.
وي در مورد برنامه هاي اين بانک براي افزايش سرمايه و توسعه ي شعب گفت: از سال آينده افزايش سرمايه نداريم و توسعه ي شعب درحداقل ممکن خواهيم داشت تا به 550 شعبه برسيم. 
وی با اشاره به اینکه در سال آینده برنامه داریم تا منابع بانک را به 40 هزار میلیارد ریال افزایش دهیم حضور در شبکه های اجتماعی را از دیگر برنامه های این بانک عنوان کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود