امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
12/4 1393

ایران و جهان - ده روز پس از استعفای حسن امیری هنزکی از مقام معاونت مالی واقتصادی گروه خودروسازی سایپا وی امروز رسما از صنعت خودروسازی ایران جدا شد.
به گزارش ایران و جهان، با استعفای دکتر حسن امیری هنزکی از سمت مقام معاونت مالی واقتصادی گروه خودروسازی سایپا ابراهیم آقاپور قائم مقام همین معاونت به جای او خواهد نشست.

اما شنیده ها حاکی از آن است که امیری هنزکی به قصد معاونت در سازمان بورس اوراق بهادار تهران و پیوستن به فطانت از خودرو سازها جدا شده است . فطانت هم سابقه کاری طولانی در حوزه مالی صنعت خودرو ایران داشته است.
لازم به اشاره است که فطانت پیش از این از در هیأت مدیره بانک پارسیان عضو بوده و دارای سوابقیهمچون قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور اقتصادی و مالی، معاون مالی مدیرعامل شرکت طراحی و مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو(ساپکو)، معاون مالی مدیرعامل شرکت مگاموتور سایپا بوده است. مدیر عامل، رئیس، نایب رئیس و یا عضو هیات مدیره شرکتهای متعددی از جمله: فرآوری و ساخت قطعات خودرو، مهرکام پارس، چرخشگر، بحران محور سایپا، الکا خودرو، ایتراک، منطقه وی�?ه اقتصادی فارس (شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس)، همانند سازبافت، تکلان توس است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود