امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
01/25 1395

گروه پرگار - «زهرا حق شعار» در یکی از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری آغاز به کار کرد .

به گزارش پایگاه خبری راز پول (ایران و جهان) ، زهرا حق شعار که سابقه مدیریت در روابط عمومی بانک های اقتصادنوین ، دی و گردشگری و مشاوره در صندوق اعتباری هنر را در کارنامه کاری خود دارا است و از کارشناسان ارشد روابط عمومی بانک ملی نیز بوده است به عنوان مشاور مدیرعامل در بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه نبی وابسته به گروه مالی گردشگری آغاز به کار کرد .
بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه نبی که چندی پیش و به منظور انسجام فعالیت های خیریه در گروه مالی گردشگری ، فعالیت‌های فعالیت خود را آغاز کرده است ، احداث 10 باب فضای آموزشی تخصصی کودکان بی‌سرپرست در مناطق محروم را در ردیف برنامه‌های اجرایی خود قرار داده بود.

«اهداف حمایتی و مسوولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های خیریه توسط گروه مالی گردشگری اعم از پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقدامات در حوزه بهزیستی، حمایت از بیماران و توانبخشی، از جمله برنامه‌هایی است که توسط بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه نبی اجرایی خواهد شد.

گروه مالی گردشگری برای انسجام در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی و اقدامات عام‌المنفعه تلاش کرد که فعالیت در حوزه‌های خیریه را از فضای سنتی خود خارج کند و به مردم یادآوری کند که در کنار امور جاری اقتصادی خود، می‌توانند به هم‌نوعان خود نیز کمک کنند.» هدف‌گذاری صورت گرفته برای فعالیت بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه نبی، به‌گونه‌ای است که بر مبنای آن این گروه در زمینه فعالیت‌های نیکوکاری، نوآوری در ارائه خدمات را داشته باشد.
بر این اساس با حضور حق شعار به عنوان یکی از مدیران خوش فکر در حوزه های مختلف اجتماعی،هنری،روابط عمومی و ... پیش بینی می شود تحولات حائذ اهمیتی را در این بخش شاهد باشیم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود