امروز: سه شنبه، 28 فروردین 1403
09/1 1398

رازپول- «حمید بعیدی‌نژاد» اعلام کرد، سفارت کشورمان در لندن از شبکه‌های معاند فارسی‌زبان به دلیل تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران، به نهاد ناظر بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام) شکایت کرده است.

وی امروز(جمعه) با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون «بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال و من‌وتو»، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی در کشور، شکایت کرد و اجرای قانون را نسبت به آنها خواستار شد.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان‌ماه به اجرا گذاشته شد، اعتراض‌ها و تجمع‌هایی در برخی شهرها صورت گرفت. برخی با سوءاستفاده از اعتراض‌های مردمی، با هدف اغراض سیاسی، اقدامات خشونت‌آمیز و غیرقانونی را با آسیب رساندن به جان و مال مردم عادی و نیروهای امنیتی و انتظامی مرتکب شدند و مطالبات به حق مردم  را به بیراهه کشاندند.
گروه‌های معاند و شبکه‌های ضد نظام خارج از کشور با توجه به این وضعیت، همسو و هماهنگ با اغتشاش‌گران، دست به تقویت پروپاگاندای ضد ایرانی زده و به حمایت از آشبوگران پرداختند.

بعیدی‌نژاد پیشتر در توئیتی نوشته بود، مردم ایران هیچ‌گاه این روزها را فراموش نمی‌کنند که چگونه شبکه‌های معاندی همچون «بی‌بی‌سی فارسی»، «صدای آمریکا»، «من‌ و تو» و «ایران اینترنشنال»، با ارتزاق از بودجه دولت‌های خارجی و گروه پهلوی در تلاشند آشوبگران سازمان‌یافته، قاتلان جان و آتش‌زنندگان اموال را منتقدان سیاسی معرفی کنند و ایران را به ناامنی بکشند.

او سپس با مروری بر تراز مالی شبکه «من و تو»، آن را به لحاظ اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته توصیف کرد و نوشت: از ۹۵ میلیون پوند سرمایه، این شبکه فقط ۳ میلیون درآمد داشته و بقیه ضرر بوده است.
به گفته سفیر کشورمان، این شبکه که از طریق تزریق پول اموال به‌غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود، به دستگاه تبلیغاتی پهلوی تبدیل شده است

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود