امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/7 1396

رازپول- به دلیل بروزرسانی مراکز تماس مخابرات تهران و نیز به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی با اختلال همراه است.

به گزارش مهر، به دلیل ارتقاء سرور سامانه های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ مخابرات و با اجرای عملیات توسعه، ارتباط مشترکان با این سامانه ها امروز ۷ شهریور ماه در برخی ساعات با اختلال همراه است.

در همین حال عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهدای مرصاد پاکدشت، پیام نور، شهید سلیمانی حسن آباد و دکتر حسابی( مارلیک) از امروز ۷ شهریورماه و در مراکز مخابراتی شهرستان قدس، شهید توکلی و شهید حق شناس از فردا هشتم شهریورماه به مدت ۳ روز انجام می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهدای مرصاد پاکدشت با پیش شماره های ۳۶۰۱ الی ۳۶۰۴، ۳۶۴۴ در محدوده خیابان های خان محمدی، میدان جهاد، نوراله پازکی، بلوار نصراله پازوکی، بلوار امام رضا، جاده پارچین، شهرک مدائن و در مرکز مخابرات پیام نور با پیش شماره های ۴۴۴۰ الی ۴۴۴۹، ۴۴۶۰ الی ۴۴۶۲، ۴۴۸۹، ۴۴۲۷، ۴۴۲۹، ۴۶۰۴ در محدوده خیابانهای مخبری، هاشمی رفسنجانی، کبیری طامه، ستاری به مدت ۳ روز با اختلال همراه است.

مشترکان مرکز مخابرات شهید سلیمانی حسن آباد با پیش شماره های ۵۶۲۲ در محدوده شهرک احمدیه شهید سلیمانی حسن آباد و مرکز مخابرات دکتر حسابی ( مارلیک) با پیش شماره های ۶۵۱۰ الی ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ الی ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۵۹، ۳۹۶۱ در محدوده این مرکز نیز به مدت ۷۲ ساعت در برقراری تماس تلفنی، با اختلال مواجه می شوند.

با اجرای عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل، ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهرستان قدس با پیش شماره های ۴۶۸۱ الی ۴۶۸۹ در محدوده بلوار بهاران، وحدت، گلستانی، متحدان به مدت ۷۲ ساعت و در مراکز مخابرات شهید توکلی و شهید حق شناس از ساعت ۲ بامداد روز هشتم شهریورماه به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود