امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
03/31 1396



راز پول فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند پنج نفره سرقت های غیرمجاز از حساب شهروندان البرزی خبر داد.


به گزارش رازپول ، سردار بخشعلی کامرانی صالح ، از دستگیری باند ۵ نفره ای که اقدام به برداشت از حساب بانکی شهروندان می کردند،خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شکایات شهروندان مبنی بر برداشت حساب آنها پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.


فرمانده انتظامی استان البرز در رابطه با شگرد این کلاهبرداران، عنوان کرد: این باند ۵ نفره اقدام به تهیه یک دستگاه خودرو وانت و کارت خوان سیار که دستگاه اسکیمر بر روی آن نصب شده بود، کرده بودند و با کپی برداری از کارت شهروندان اقدام به چاپ کارت های مشابه و حساب های شهروندان را خالی می کردند.


وی با بیان اینکه برخی شهروندان به دلیل اطمینان به فروشندگان رمز کارت خود را به فروشندگان می دادند، افزود: این باند با داشتن رمز کارت و دستگاه اسکیمر کارت خوان، کارت شهروندان را جعل و اقدام به برداشت بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از حساب آنها کرده بودند.


سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: با اقدامات هوشمندانه پلیس فتا وانت این باند به همراه ۲ نفر از آنها در اتوبان قم_تهران توقیف و دستگیر شدند و ۳ نفر دیگر در مخفی گاه خود به همراه تعدادی دستگاه اسکیمر، کارتخوان، کارت های جعلی و تعدادی تلفن همراه کشف و ضبط شد.



.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود