امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
03/21 1399

گروه چهارسوق - مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان در جمع سهامداران این شرکت از برگزاری جلسه دیدار مدیران صنعت سیمان با مدرس خیابانی برای چانه زنی جهت افزایش قیمت سیمان در هفته آینده خبرداد.

به گزارش روزنامه عصراقتصاد در جلسه مجمع شرکت سیمان بهبهان که روز سه شنبه برگزار شد، جعفرمطیعی مدیرعامل این شرکت در پاسخ به سهامداران در مورد سرنوشت بازار سیمان عنوان کرد با انجام هماهنگی های لازم از سوی تشکلهای صنعت سیمان کشور در هفته آینده مدیران ارشد این صنعت، جلسه ای با مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت،معدن و تجارت دارند که دستور اصلی جلسه فوق درخواست صنعت سیمان از دولت برای افزایش قیمت سیمان است.

وی در ادامه اشاره کرد که در این جلسه درخواست مدیران صنعت سیمان افزایش بیش از 60 درصدی قیمت این محصول خواهد بود و انتظار می رود که شخص سرپرست وزارت صمت در این زمینه با صنایع سیمان کشور همراهی کند.

قابل ذکر است در سال گذشته افزایش 38 درصدی برای قیمت عرضه سیمان به تصویب رسیده بود همانطور که اشاره شد به نظر می رسد مدیران ارشد صنعت سیمان در صدد هستند تا در سال 99 افزایش قیمت حدود 68 درصدی را روی میز سرپرست وزارت صمت قراردهند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود