امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
12/13 1398

گروه چهارسوق - حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌راستا با شرایط فعلی کشور در مقابله با ویروس کرونا، با پیشنهاد استفاده از خدمات در محل مورد نظر مشتریان، هموطنان را به حضور حداقلی در اماکن عمومی دعوت کرد.


ايران خودرو خدمات پس از فروش را به در منازل مشتريان برد
ايكوپرس- به گزارش روابط عمومی شرکت امدادخودرو ایران، مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو، بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش می‌توانند از امکانات غیرحضوری تعریف شده برای دریافت انواع خدمات، از طریق کانال‌های ارتباطی همچون شماره تلفن 096440، اپلیکیشن ایساکو و یا وب‌سایت به آدرس https://096440.com درخواست‌ خود را ثبت و خدمات خودرویی را در محل مورد نظر دریافت کنند.
نگاهی به اقداماتی که توسط شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در محل مشتریان قابل ارائه است:

راه اندازی تلفنی:
کارشناسان مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو (096440) در24 ساعت شبانه روز آماده هستند تا در صورتی که نقص فنی خودرو به صورت ایمن از طریق مشاوره تلفنی توسط راننده قابل رفع باشد، با راهنمایی لازم ایراد برطرف شود. این خدمات توسط امدادخودرو ایران در راستای سیاست‌های مشتری‌مداری گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

خدمات عمومی امدادی:
این خدمات شامل تامین و نصب باتری کمکی، تامین سوخت، بازکردن درب¬های خودرو، پنچرگیری و تنظیم باد، تعویض زاپاس و تامین رینگ و لاستیک است که توسط ناوگان‌های امدادسریع، امدادپلاس و حمل در محل مشتری، برای بیشتر خودروها، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو ارائه می‌شود.

امدادسریع:
در صورت توقف خودرو به دلیل ایراد فنی و یا حادثه در هر لحظه از شبانه‌روز و در هر نقطه از كشور كه امکان دسترسی خودرو امداد از طریق‌ راه‌های تعریف شده وزارت راه و شهرسازی وجود داشته باشد، همکاران ما در محل حاضر شده و تعمیرات سبک امدادی که طی مدت کمتر از 20 دقیقه قابل انجام باشد را انجام خواهند داد.

امدادپلاس:
عیب‌یابی و تعمیرات برخی از ایرادهای خودرو در محل، مستلزم صرف زمانی بیشتر از زمان تعریف شده در امداد سریع است، امداد پلاس با هدف جلوگیری از حمل خودرو، صرفه‌جویی در وقت مشتریان و انجام خدمات تعمیرگاهی سبک راه اندازی شده است و خدماتی همچون تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و ده‌ها مورد دیگر را به انجام می‌رساند.. خدمات امداد پلاس نیز به‌صورت شبانه روزی ارائه می شود.

امدادگلس:
خدمات تعویض انواع شیشه، چراغ، آینه و تعمیر قفل هاي درب خودرو در محل  توسط ناوگان امداد گلس برای خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو ارائه می‌شود. در حال حاضر این خدمت در شهر تهران راه اندازی شده و به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
سرویس در محل AUTOCLICK:
اتوکلیک، برای انجام سرویس‌ های دوره‌ ای (تعویض روغن، شمع، فیلترها، لنت ترمز و ...) و خدمات تعمیراتی خودرو در محل، قابل استفاده است. مشتریان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ایساکو یا سامانه اخذ نوبت در وب‎سایت امدادخودرو ایران و یا تلفن سراسری 096440 از این خدمات بهره‌مند شوند. سرویس‌¬های دوره‌ای خودرو در تمامی ایام هفته از ساعت 7 الی19 با اخذ نوبت از کانال‌های ارتباطی توسط متخصصین این شرکت ارائه می‌شود.

امدادسوئیچ:
 از جمله خدماتی که در «امداد سوئیچ» تدارک دیده شده می‌توان به مواردی همچون ارائه خدمات امدادی مرتبط با کلیه ایرادات قفل درب خودروهای گروه پارس، سمند، 405، تندر90، گروه 206 و رانا، ایرادات مرتبط با سوئیچ خودرو  شامل تعریف کد سوئیچ، تعریف ایموبلایزر (تعریف چیپ)، شکستن سوئیچ و ساخت تیغه، تعویض مغزی سوئیچ، رفع ایراد برقی سوئیچ، مفقودی سوئیچ، ساخت سوئیچ یدک، مشکلات مربوط به گیرنده و فرستنده قفل مرکزی و تعویض کامل مجموعه سوئیچ به همراه برنامه در محل مشتری اشاره کرد.

حمل خودرو:
در نهایت اگر با وجود تمام خدمات قایل ارائه به صورت غیرحضوری، امکان راه‌اندازی خودرو در محل، وجود نداشت، حمل انواع خودرو با شیوه‌های نوین و استاندارد با توجه به نوع خودرو متوقف شده و شرایط محیطی، توسط ناوگان امدادی در طول 24 ‏ساعت شبانه روز، انجام می‌گیرد.‏ ناوگان حمل با دارا بودن انواع خودروسوار و ‏خودروبر، عملیات امدادرسانی و حمل را در سطح استانداردهای بین‌المللی انجام می‌دهند.‏

خرید آنلاین خدمات امدادخودروایران:
کارت اشتراک طلایی:
کارت طلایی امدادخودروایران در حال حاضر در  سطوح مختلف که شامل کارت طلایی سال و کارت‌های طلایی يك تا چهار ستاره است. عمده خدمات كارت طلايي شامل  پوشش زیان ناشی از تصادفات، سوانح، سرقت و انجام تعمیرات فنی خودرو می باشد. همچنین پاسخگويي به درخواست مشتريان، راهنمايي و راه‌اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان،‌ مشاوه فني، انجام فعاليت‌هاي امدادي به صورت شبانه‌روزي، حمل و جابجايي خودرو و انتقال سرنشينان به صورت رايگان، ارايه سرویس‌های ادواري، نگهداري و تحویل 4 حلقه لاستیک از دیگر خدمات کارت های طلایی است.

کارت اشتراک امدادسیار:
با خرید اشتراک امداد سیار از خدمات شبانه‌روزی این شرکت شامل راهنمایی و راه‌اندازی تلفنی، امدادسریع، امدادپلاس، امدادگلس، حمل خودرو، سرویس در محل و امدادسوئیچ بهره‌مند شوید.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در پایان با آرزوی سلامتی برای یکایک هموطنان، آمادگی کامل خود را نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری با استفاده از بزرگ‌ترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، به‌صورت شبانه‌روزی اعلام کرد. این شرکت از هموطنان خواست، برای مقابله با ویروس کرونا، در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشده و در صورت نیاز به خدمات خودرویی از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود