امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
10/3 1398

گروه چهارسوق - نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد:‌ افراد كاربلد و كارشناس براي رفع مشكل آلودگي هوا راه حل بدهند و نسخه بنويسند، حاكميت هم از آن حمايت مي كند.

ایکوپرس- مسعود پزشكيان در مراسم توليد انبوه محصولات ايران خودرو با استاندارد يورو5 ضمن تاكيد بر تعريف مسير كارشناسي و علمي براي رفع معضل آلودگي هوا گفت: اين كه افراد تريبون دار نسبت به شرايط فعلي منتقد باشند كافي نيست و مشكلي حل نمي‌شود، با مقصر دانستن يكديگر نمي توانيم كاري انجام دهيم. 

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبري تحريم هاي آمريكا ظالمانه بود اما درعين حال نعمتي بود كه ما بتوانيم روي پاي خود بايستيم و قطع وابستگي را تمرين كنيم.

پزشكيان ضمن قابل تقدير دانستن اقدامات مديرعامل ايران خودرو در عبور از بحران گفت:‌ نگاه به مديريت جوان در كشور و سياست‌ها و جهت‌گيري‌هاي منطبق با آن مي‌تواند يكي از اصول اساسي در برون رفت از شرايط بحراني باشد.

وي تصريح كرد: ‌روش‌هاي گذشته اگر راه گشا بود كه مشكلات پيش از اين حل شده بود بنابراين نگاه، روش و تلاش جديد و مضاعفي براي دست يابي به اهداف نياز داريم.

نماينده مردم تبريز،‌ آذرشهر و اسكو با بيان اين كه تحريم‌ها فشار زيادي به مردم وارد كرده گفت:‌ بايد دست در دست هم دهيم و تلاش كنيم كه از سختي‌ها نجات يابيم.

وي افزود: بايد از توان نخبه‌هاي دانشگاهي نيز در اين مسير استفاده كنيم تا با خرد جمعي از بحران عبور كنيم. نمايندگان مجلس نيز حمايت‌هاي لازم را براي پيشبرد اهداف خواهند داشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود