امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/1 1398

گروه چهارسوق- عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به تحلیل‌های سطحی از سوی برخی افراد در جامعه عليه صنعت خودرو،‌ خواستار ارايه نقد سازنده از مجاري مناسب و جلوگيري از ايجاد فضاي هيجاني شد.


ايكوپرس- محمدرضا نجفي در حاشيه بازديد از خطوط توليد ايران خودرو، ضمن تاكيد بر اين‌كه خودروسازان نیز بايد ظرفيت پذيرش انتقاد و ايجاد بهبود و اصلاح امور خود را داشته باشند گفت: تحليلگران و افراد نقدكننده صنعت خودرو بايد به گونه‌اي عمل كنند كه با برخي جريانات همراه نشده و كار را به صورت اصولي و مبنايي و براي آباد كردن زيرساخت‌هاي كشور دنبال كنند تا در نهايت مردم، دولت و حاكميت و همه كساني كه به نوعي ذي‌نفعان صنعت خودرو هستند از اين اقدامات منتفع شوند.


وي افزود: نقدي موثر خواهد بود كه منجربه مخدوش شدن و آسيب ديدن سرمايه‌هاي مادي،‌ معنوي و انساني نشده و با كم‌ترين هزينه، بيشترين تاثير را در بهبود عملكردها داشته باشد. بر خود و ديگران روا نمي داريم بناي تخريب سرمايه‌هاي موجود در كشور را داشته باشيم بلكه سعي خواهيم كرد تا اجزاي متفرق موجود را براي ساختن آينده بهتر در كنار يكديگر قرار دهيم.

نماينده مردم تهران، ري و شميرانات صنعت خودرو كشور را تابلوي مناسبی برای ارزیابی از میزان ضعف و قوت‌های توسعه صنعتي كشور توصيف كرد و گفت: ايران‌خودرو می‌تواند از كانون‌هاي خلق ارزش افزوده، ثروت و اعتبار براي كشور باشد و بايد بتواند ذي‌نفعان متكثر و متنوع خود را از نتيجه فعاليت خود منتفع كند.

نجفي خاطرنشان كرد: آنچه كه در ادوار گذشته بنابر دلايل محيطي و محاطي در صنعت خودرو اتفاق افتاده بخش قابل توجهي از مطلوبيت‌ها و نيازهاي متوازن ذي‌نفعان را فراهم نكرده است و درحال حاضر با وجود  سرمایه‌های انسانی و مدیریتی و نیز انگيزه اين مجموعه، ضروري است تا با عزم و همتی تعالی‌جویانه  و برنامه‌اي زمان‌بندي شده براي دست‌يابي به تحقق انتظارات بر زمين مانده اقدام شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود