امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
03/24 1398



گروه چهارسوق- رئیس كمیسیون صنایع اتاق ایران گفت: موفقیت عملکرد آقای رحمانی در وزارت صنعت نیازمند برنامه ریزی و ثبات ارزی است.

به گزارش فرارو ابوالفضل روغنی گلپایگانی،با بیان اینکه در شرایط کنونی حال و هوای صنعت خوب نیست گفت: نوسانات ارزی و اجرای بعضی تصمیم های فاقد برنامه ریزی شده برای وزارت صنعت یک سم مهلک است.

وی افزود:جناب آقای رحمانی وزیر صنعت خوشبختانه در حوزه‌های مختلف قانون‌گذاری و اجرایی تجربه دارد كه این مساله برای بخش صنعت مفید است.

رئیس كمیسیون صنایع اتاق ایران اضافه کرد:در سال‌های اخیر، عمده موضوعاتی كه در شورای گفت و گو مطرح می شود، مربوط به وزارت صنعت است وزیر صنعت عضو ثابت شورای گفت و گو است  که امیدواریم  حضور وزیر صنعت بیش از گذشته پر رنگ شود.

روغنی گلپایگانی گفت:انتقادهایی  نسبت به وزارت صنعت وجود دارد اما نباید از ذکر این نکته مهم غافل شد که وزارت صمت با مشکلات متعددی همچون  ایجاد ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها برای تجارت فرامرزی، افتادن مردم در تله خودروسازان و جمع آوری نقدینگی های جامعه از سوی آنان، ایجاد سردرگمی با تجمیع سه وزارتخانه در وزارت صنعت، معدن و تجارت و ....  دست وپنجه نرم می کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود