امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/4 1397

گروه چهارسوق - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در  گفتگو با خبرنگاران،عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در چند ماه گذشته را با وجود تحریم ها و مشکلات بین المللی مثبت و جهادی خواند و اظهار داشت: حمایت وزارت صمت در چند ماه گذشته از صنعتگران و کمک به رونق تولید کشور و تامین بازار از جمله اقدامات موثر و مثبت این وزارتخانه در ماه های اخیر بوده است.  

رامین نورقلی پور افزود: اگر با دید واقع گرایانه به مسائل نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بسیاری از  مشکلات امروز حوزه صنعت مربوط به گذشته و در اثر تهاجمات خارجی و بین المللی  است اما این وزارتخانه در ماه های اخیر  با تلاش های بی وقفه سعی در ارائه راه حل هایی برای برون رفت از موانع در چارچوب قوانین داشته است.  

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اصلی ترین بازیگران تاثیرگذار بر شرایط صنعت کشور، مسائل ناشی از تلاطمات بین المللی بود که خودرو به عنوان یکی از بزرگترین صنایع، مورد هجمه های وسیع قرار گرفت تا جایی که تولید و اقتصاد این حوزه، دستخوش تحولات و تلاطمات شدید شد اما حمایت های وزارت صمت بخصوص از صنعت بزرگ قطعه سازی کشور بسیار موثر بوده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح ۵ پروژه صنعتی و معدنی بزرگ در شهر یزد گفت: وزیر در سفر استانی این پنج پروژه را افتتاح کردند که در روند تولید و اقتصاد کشور نقش مثبتی ایفا می کنند.    
نورقلی پور در پایان گفت: آقای رحمانی از جمله افرادی هستند که سال ها در این عرصه به عنوان نماینده مجلس در دو دوره فعال و  عضو کمیسیون صنایع و  معادن بوده اند و همچنین به عنوان معاون وزیر حضور فعال داشته اند. اشراف کامل ایشان  به مسائل حوزه صنعت از امتیازات ایشان است که بر این اساس از بدو ورودشان به دولت شاهد تحرکات خوب از جانب ایشان هستیم تا آنجا که در موضوع پیچیده خودرو به خوبی وارد شدند و امروز شاهد تغییرات شگرف در حوزه خودروسازی و قطعه سازی کشور هستیم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود