امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
07/25 1397

گروه چهارسوق - همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر معنوی هموطنان گرامی به عتبات عالیات، عملیات اجرایی طرح «با تو تا حرم» شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با ارسال قطعات و لوازم یدکی به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق، آغاز شد.          

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومی ایساکو، این شرکت بیش از سه ماه است که در حال تدارک مقدمات طرح «با تو تا حرم»، بوده و در خصوص سفارش‌گذاری، تامین، بسته‌بندی و ارسال قطعات و تجهیزات لازم به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق اقدامات لازم را به انجام رسانده است.

در این طرح که از دوم تا یازدهم آبان‌ماه اجرا می‌شود، بیش از 410 حوزه خدماتی شامل نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها، اکیپ‌های امداد و تعمیرگاه صحرایی با در اختیار داشتن امکانات مناسب برای ارائه خدمات به  هموطنانی که با خودروی شخصی به سمت مرزها حرکت می‌کنند، آماده خدمت‌رسانی هستند.

در همین زمینه سیدرضا حسینی، مدیر عامل ايساكو، هم زمان با تعطیلات تابستانی شرکت‌های خودروساز، با حضور در مناطق مرزی بر آماده‌سازی تعمیرگاه‌های صحرایی و ملزومات ارائه خدمات به زایرین کربلای معلی، نظارت به عمل آورد و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

همچنین برای آگاهی‌بخشی به هموطنان و تسهیل در سفر به سمت مرزها با خودروی شخصی، برنامه‌های آموزشی و کلیپ‌های متنوع تلویزیونی توسط ایساکو، در این ایام تهیه و تدوین شده است که به مرور از طریق شبکه‌های سیما و شبکه‌های مجازی، پخش خواهد شد و در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

طرح اربعین امسال با عنوان «با تو تا حرم»، برای چهارمین سال متوالی در مسیر کاروان عشق، اجرا می‌شود با این امید که هموطنان با آسایش و ایمنی و اطمینان از همراهی حوزه‌های خدماتی پای در راه سفر بگذارند.

اخبار تکمیلی و نحوه دقیق اجرای طرح از جمله محل استقرار چادرهای صحرایی، اکیپ‌های امدادی در داخل و خارج خاک کشور و ... متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود