امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
09/18 1392

ایران و جهان – این روزها خبرهای ضد و نقیضی از بحث استعفای دسته جمعی مدیران اتاق ایران شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد به دلیل همین تناقض گویی‌ها است که روز دوشنبه 188 آذر رئیس اتاق ایران به همراه دبیرکل و قائم مقام از واحدهای اداری اتاق بازدید کرده است تا وفاق سازمانی را افزایش دهد.
به گزارش ایران و جهان، در خبری که از سوی روابط عمومی اتاق ایران بر روی خروجی سایت این اتاق قرار گرفته است، غلامحسین شافعی، رئیس پارلمان بخش خصوصی در اولین بازدید خود از بعضی از واحدهای اتاق ایران پس از انتخاب به سمت ریاست این نهاد با حضور در جمع کارکنان، تلاش برای ارتقای جایگاه این نهاد را منوط به هم افزایی همه ارکان درون و برون سازمانی اتاق دانست و گفت: «نیروهای مشغول در این نهاد می توانند با انسجام و مشارکت، زمینه مناسبی برای به نتیجه رسیدن اقدامات بخش خصوصی فراهم کنند.»
وی ضمن تاکید بر ارتقای کیفی امور در اتاق و نقش آن درموفقیت‌های آتی، روابط عمومی را پیشانی اتاق دانست و از کارکنان این واحد قدردانی کرد. در خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی عکس دسته جمعی همکاران نیز ضمیمه شده تا شایعات تعطیلی اتاق تلویحا تکذیب شود. یک مقام آگاه در اتاق در پاسخ به این پرسش که آیا این بازدید در جهت شفاف سازی موارد روزهای اخیر صورت گرفته است با تکذیب شدید این مسئله بازدید را امری عادی که حق روسای جدید است عنوان کرد.
شایان ذکر است که در روز شنبه ایران و جهان خبری را از استعفای دسته مدیران اتاق نقل کرد که با بازخوردهای مختلف خبری همراه بود. در پی انتشار این خبر برخی خوانندگان در نظرات ذیل خبر از تعطیلی یک روزه در اتاق خبر دادند که این تعطیلی تاکنون به تائید نرسیده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود