امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
04/22 1394

ایران و جهان - مدیرعامل شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت در دیدار با دکتر احمد  فیاض بخش دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات به اعضای اتاق‌های بازرگانی خبر داد.


به گزارش ایران و جهان به نقل از روابط عمومی طرح و اندیشه، ناصر تاهباز در این دیدار که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران صورت گرفت به تاریخچه شرکت طرح و اندیشه، توانمندی‌ها و عملکرد این شرکت بعنوان بزرگترین شبکه وصول مطالبات معوق در کشور با حدود ۱۱۰۰ متخصص اشاره کرد و افزود: هرچند تعیین تلکیف همه مطالبات معوق بانک ملت بر عهده این شرکت است اما این تنها مأموریت ما نیست بلکه به دلیل کارنامه موفق در این عرصه، بانک‌های دیگری از جمله تجارت و کشاورزی هم در قالب قرارداد حقوقی مسئولیت وصول بخشی از مطالبات معوق خود را به این شرکت واگذار کردند.

بنابر این گزارش وی شرکت طرح و اندیشه را مجمومه‌ای دانش محور در صنعت وصول مطالبات دانست و گفت: برای اجرای این سیاست با مجوز دانشگاه جامع علمی کاربردی و با هدف تربیت نیروی متخصص اولین مرکز آموزش علمی کاربردی در رشته وصول مطالبات را در کشور تأسیس کردیم که هم اکنون با بیش از ۳۰۰ دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در حال فعالیت می‌باشد.

بنابراین گزارش وی در ادامه با اعلام اینکه عضویت شرکت طرح و اندیشه در انجمن جهانی وصول مطالبات (TCM) دامنه فعالیت این شرکت را در حوزه بین‌‌الملل نیز توسعه داده است، افزود: با همه ظرفیت و توانمندی خود آمادگی داریم به اعضای اتاق بازرگانی ایران در داخل و خارج از کشور خدمات ارائه کنیم.

برپایه همین گزارش مدیرعامل شرکت طرح واندیشه بهساز ملت در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر پرهیز این شرکت به نگاه صرف مدیونی به مشتریان، یادآور شد: همواره تلاش می‌کنیم مشتریان مطالباتی را به مشتریان خوش حساب بانکها تبدیل نماییم.
همچنین دکتر فیاض بخش دبیرکل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از فعالیت حرفه‌ای و علمی شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت در عرصه صنعت وصول مطالبات و استقبال از پیشنهاد مدیرعامل شرکت مذکور به منظور ارائه خدمات به اعضای اتاق‌های بازرگانی، از آمادگی بزرگترین پارلمان بخش خصوصی کشور برای همکاری با شرکت طرح و اندیشه خبر داد و گفت: مقدمه این همکاری می تواند با عضویت شرکت طرح و اندیشه در اتاق بازرگانی آغاز گردد.

دکتر فیاض بخش همچنین افزود: بزودی سامانه‌ای برای اطلاع‌رسانی خدمات صنوف مختلف به اعضای اتاق راه‌اندازی می شود که شرکت طرح و اندیشه نیز قادر خواهد بود از این بستر مناسب برای معرفی خدمات خود به جامعه مخاطب در اتاق‌ بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران که اعضای آن هستند استفاده نماید.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود