امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
01/17 1396

گروه چهارسوق - خط تولید سمند در سمنان با تلاش مهندسان گروه صنعتی ایران  خودرو و سرمایه گذاری بخش خصوصی، در سال اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

به گزارش ایکوپرس، خط توليد سمند در سمنان صبح امروز با حضوررییس جمهور، وزیر صنعت،معدن و تجارت، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مقامات کشوری و استانی به بهره برداري رسيد.صنایع اتومبیل سازی فردا، متعلق به بخش خصوصي است و طي قراردادي با گروه صنعتي ايران خودرو 6هزار دستگاه سمند توليد خواهد كرد.


این واحد تولیدی با سرمايه گذاري بيش از هزار ميليارد ريالي بخش خصوصي با همكاري گروه صنعتي ايران خودرو در دو بخش "خدمات فني – مهندسي" و "سفارش كار" فعال و وارد چرخه اقتصادي، توليدي و اشتغال كشور شد.


با بهره برداري از خط توليد سمند،150نفر به صورت مستقيم مشغول به كار خواهند شد، علاوه بر آن، آغاز به كار اين خط توليد خودرو باعث اشتغالزائي غير مستقيم در بخش خدمات و رونق اقتصادي در منطقه سمنان خواهد شد.


اين خط توليد خودرو در فار نخست روزانه 20دستگاه خودرو سمند به سفارش گروه صنعتي ايران خودرو تولید خواهد كرد؛ این اقدام در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال انجام شده است.


صنايع اتومبيل سازي فردا با سرمايه گذاري بخش خصوصي و در زميني به مساحت 50هكتار ايجاد شده است. این کارخانه(ایران خودرو سمنان) درراستای سیاست های اصل 44 قانون اساسی و رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال92 به بخش خصوصی واگذار شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود