امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
04/20 1401

گروه چهارسوق - بیک‌زاده هم دوام نیاورد؛ صدیف بیک‌زاده از سرپرستی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان استعفا کرد و پس از 2 ماه از ساختمان خیابان مهرشاد رفت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، پس از استعفای عباس تابش از ریاست سازمان حمایت در 17 اردیبهشت، وزیر صمت، صدیف بیک‌زاده را به جای وی منصوب کرد. بیک‌زاده هم زمان با سرپرستی سازمان حمایت، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز بود. ولی بیشتر از دو ماه تاب حضور در سازمان حمایت را نداشت و ترجیح داد با این سازمان خداحافظی کند.

اگرچه تابش پس از سه سال حضور در این سازمان در متن نامه خود خطاب به سیدرضا فاطمی‌امین نوشت: «اکنون با عنایت به شرایط حاکم بر بازار و نیاز به توان مضاعف در رأس مدیریت این سازمان و بنا به دلایل شخصی و مشکلات خانوادگی تقاضای استعفای خود را حضور محترم تقدیم می‌دارم.» اما بیک‌زاده تاکنون دلیلی را برای استعفای خود اعلام نکرده است.

به‌دنبال استعفای بیک‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «حسین فرهیدزاده» را به عنوان سرپرست جدید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد و در حکم انتصاب وی نوشت: «نظر به شایستگی تعهد و تجارت ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب می‌شوید؛ انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی در خدمت به مردم و کسب و کار‌ها کوشا باشید».

گفتنی است فرهیدزاده تا پیش از این سمت مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده داشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود