امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
01/18 1401

گروه چهارسوق- با تصویب اعضای مجمع ( وزرای ۶گانه و معاون رییس جمهور) و با حکم وزیر صمت “علی نبوی” به عنوان رییس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و معاون وزیر صنعت معدن تجارت منصوب شد.

 

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن تجارت و رییس مجمع عمومی ایدرو به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی فوق العاده ایدرو متشکل از وزرای صمت، اقتصاد، دفاع ، نیرو ، علوم ، کار و معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ، علی نبوی را به عنوان بیست و یکمین رییس قدیمی ترین سازمان توسعه ای کشور منصوب کرد.

نبوی که خود سابقه جانشینی ریاست مجامع عملکرد و طرح های عمرانی ایدرو را دارد پیش از این به عنوان دستیار ویژه وزیر در امور شرکتها فعالیت می کرد.

ریاست هیات مدیره فولاد مبارکه، دبیر کارگروه مالی وزارت صمت، عضو ستاد تحول صنایع و معادن وزارت صمت، مدیر برنامه انرژی وزارت صمت بخشی از سوابق رئیس جدید هیات عامل ایدرو در حوزه صنعت می باشد.

نبوی همچنین در حوزه اقتصاد پولی و بانکی با بیش از یک دهه فعالیت سوابق متعددی از جمله مدیرکل بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیرکل سرمایه گذاری داخلی و مدیر فناوری اطلاعات صندوق توسعه ملی را در کارنامه خود دارد.

رئیس جدید ۴۸ ساله ایدرو دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارای ۲۵ سال سابقه فنی و مدیریتی است.

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود