امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
10/9 1400

چهار سوق- استاندار قزوین متعهد شد به جهت رفع موانع و مشکلات گروه بهمن برای سرمایه گذاری که در استان قزوین با آن مواجه هست کمک کند.

محمد مهدی اعلایی گفت: ما این آمادگی را داریم تا در تحقق برنامه های دولت مردمی و صنعت در این استان بهترین فعالیت را داشته باشیم.

در این مراسم علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن ضمن ارائه گزارش از برنامه های توسعه ای گروه بهمن در شرکت بهمن دیزل در خصوص انتقال دو خط تولید به استان قزوین خبر داد و گفت : برنامه های بزرگی برای تولید در استان داریم.
حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل نیز ضمن ارائه گزارشی از افزایش تولید آن شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته و تولید کامیونت جدید فورس در ظرفیت‌های ۶ و ۸.۵ تن در ماه جاری  و همچنین از ارائه کامیون کشنده جدید پر قدرت و با تکنولوژی بالا طی دو ماه آینده خبر داد.
وی با اشاره به ظرفیت بالای بهمن دیزل در تولید انواع کاربری های مورد نیاز ناوگان حمل و نقل باری کشور اظهار داشت: در تکمیل زنجیره ارزش مجموعه در حال انتقال خط تولید شرکت شاسی ساز ایران که تنها تولید کننده شاسی کامیون های سبک و سنگین در کشور است به استان قزوین هستیم که بزرگترین پرس ۵ هزار تنی در کشور را دارد و بدین منظور یک سالن تولید جدید ۶ هزار متری در سایت شماره ۲ شرکت بهمن دیزل در دست ساخت است، وی گفت: برای انتقال خط تولید این شرکت به قزوین بیش از 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری مورد نیاز است که در تابستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل بهمن دیزل در ادامه از انتقال خط تولید وانت بهمن موتور به استان قزوین خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری بیش از 150 میلیارد تومانی با سرعت در حال انجام است و برنامه داریم که حدود ۱۵ هزار دستگاه از این وانت را در سال آینده تولید کنیم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود