امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
09/27 1400

گروه چهارسوق-رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی، روند حمایت مجلس از خودروسازی را متفاوت از قبل دانست و تاکید کرد: قصد داریم خودروسازان را در اجرای برنامه های راهبردی و توسعه‌ای و در جهت توانمندسازی و توسعه محصولات حمایت کنیم.

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای ایران‌خودرو خراسان، عنوان کرد: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای، فرصت‌های شغلی جدیدی در این شرکت ایجاد خواهد شد. علاوه بر این، با فعال‌سازی بخش قطعه‌سازی در جوار این شرکت، اشتغال غیر مستقیم قابل توجهی نیز در استان ایجاد خواهد شد که نرخ بیکاری منطقه و استان را  کاهش چشم‌گیری خواهد داد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در خصوص انتقال خط تولید وانت آریسان بهبود یافته به ایران‌خودرو خراسان گفت: این تلاش‌ها و پیگیری ها در آینده‌ای نزدیک به ثمر خواهد نشست و شاهد تولید وانت آریسان بهبود یافته در ایران خودرو خراسان خواهیم بود. بر اساس گزارش تیم مهندسی ایران خودرو، این محصول نسبت به نمونه قبلی خود، تغییرات عمده ای داشته و از منظر تاب آوری و قوای محرکه نیز ارتقای چشم‌گیری یافته است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود