امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/17 1400

گروه چهارسوق - در حالی که شواهد نشان می داد فاطمی امین به عنوان گزینه نهایی وزیر صمت کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود، گویا در جلسات فشرده کمیسیون های تخصصی نمایندگان ملت با گزینه های پیشنهادی رییس جمهور، او رای قابل توجهی نیاورده و وکلای مردم با حساسیت ویژه‌ای به دنبال وزیری توانمند و با سابقه اجرایی در مقطع حساس کنونی کشور هستند. یکی از وزرای مورد نظر خرد جمعی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دکتر غضنفری با سوابق متعدد اجرایی و مدیریتی است.

به گزارش پایگاه خبری رازپول، از شواهد و اطلاعات بدست آمده این طور به نظر می‌رسد که این مخالفت از طریق نزدیکان تیم دکتر رییسی به ریاست محترم جمهور نیز اعلام و درخواست تغییر وزیر پیشنهادی وزارت صمت را خواستارند.

محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: فرصت آزمایش و خطا نداریم، وزاری دولت باید توانمند، متخصص، سالم و مسلط به وظایف و ماموریت های وزارتخانه بوده و دارای درک واقع بینانه از وضعیت موجود و دارای #برنامه باشند.

دکتر عباس زاده نماینده مردم مشکین شهر ضمن اعلام صریح مطالب بالا در ادامه نوشتند؛ بدون رودربایستی و تعارف وزاری پیشنهادی را در خانه ملت محک می‌زنیم، و در خصوص تشریفاتی بودن رای های نمایندگان مجلس که اینگونه به نظر می‌رسید با صراحت کامل اعلام نمودند؛ جلسات رای اعتماد مجلس #تشریفاتی نخواهد بود.

در همین راستا شنیده ها حاکی از آن است که آقای فاطمی امین گزینه وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون تخصصی مجلس رای نیاورده است و مورد مخالفت نمایندگان کمیسیون تخصصی قرار گرفته شده است.

در خصوص فعالیت های گذشته فاطمی امین و با توجه به عملکرد ضعیف ایشان در مسئولیت اقتصادی استان قدس و زیان ده نمودن شرکت‌های تابعه استان قدس رضوی و همچنین نداشتن سوابق اجرایی که سوابق ایشان بیشتر در حوزه پژوهش بوده و فاقد سوابق اجرایی میباشد.

در این راستا و بر اساس اطلاعات و اخبار موثق نمایندگان کمیسیون تخصصی مجلس از دکتر ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهور مردمی که با شعار کابینه قوی پای به عرصه انتخابات گذاشته و با همین شعار رای اعتماد قوی از مردم میهن ایران اسلامی گرفتند، خواستار معرفی دکتر غضنفری که فردی توانمند و دارای سوابق اجرایی قوی در حوزه صنعت و بازرگانی است را شدند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود