امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
03/12 1400

 
گروه چهارسوق- گام بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه سلامت، همزمان با روز جهانی نمایشگاه‌ها، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا در استانبول آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اورسیا (Expomed Eurasia 2021) یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه سلامت است که همه ساله با حضور برترین شرکت‌های جهانی در کشور ترکیه برگزار می‌شود.


این رویداد، ساعت ۱۰ صبح امروز دوازدهم خردادماه و همزمان با روز جهانی نمایشگاه‌ها در مرکز نمایشگاهی تویاپ شهر استانبول افتتاح شد و تا ۱۴ خردادماه نیز به کار خود ادامه می‌دهد.

غلامرضا رضائیان، کارگزار اجرایی پاویون ایران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا از حضور ۱۴ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در این رویداد بین‌المللی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت بیش از ۳۰۰ شرکت صاحب‌نام در حوزه خدمات پزشکی و آزمایشگاهی برپا شده است و علاوه بر ایران، شرکت‌هایی از کشورهای آمریکا، کانادا، چین، بلژیک، بریتانیا، سوئیس، روسیه، کره و تایوان حضور دارند.


اواضافه کرد: پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی و صادرات خدمات حوزه پزشکی و سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در استانبول حضور دارد.

رضائیان با تاکید بر اینکه اوراسیا یکی از برترین رویدادهای دولت ترکیه در حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌رود، گفت: این نمایشگاه به منزله فرصتی تلقی می‌شود تا تامین‌کنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در سطح جهان، با صاحبان مشاغل در ترکیه و همچنین بازارهای در حال رشد کشورهای همسایه اوراسیا آشنا شوند و به تبادلات تجاری با یکدیگر بپردازند.


در این نمایشگاه تخصصی، شرکت‌های متعددی که در زمینه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی،سیستم‌های عکس‌برداری، آنالیز پزشکی، تشخیص، درمان، محصولات توانبخشی، راه‌حل‌های بیمارستانی، سیستم‌های تصویربرداری هسته‌ای، فناوری‌های تصویربرداری نوری و پلاسما با کیفیت بالا، تجهیزاتCCU، تجهیزات تنفسی، تجهیزات چشم‌پزشکی، ونتیلاتور و تجهیزات آزمایشگاهی حضور دارند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود