امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
03/1 1400

گروه بازارپول - نصرت اله شهبازي کيست؟ چرا پس از بازنشستگي به بانک دي رفت و حالا دوباره به چه دليل با حکم حسين زاده مديرعامل بانک ملي به اين بانک بازمي گردد؟


با وجود آنکه بانک ملی حدود 40 هزار نفر کارمند دارد اما در هیات عامل خود از يک بازنشسته دعوت به کار کرده است، آنهم با اشاره مديرعامل اين بانک.


بازگشت نصرت اله شهبازي پس از خروج از ترکيب هيات مديره بانک دي و ورود مجدد او پس از بازنشستگي به يک نهاد دولتي به نام  بانک ملي اساسا با شعار جوانگرايي و به کارگيري نيروهاي تازه نفس در ترکيب سازمان ها و نهادها متناقض است و اين پرسش را ايجاد مي کند که آيا «حسين زاده »در بين 40 هزار کارمند بانک ملي فردي شايسته براي مسئوليت معاون پشتیبانی نيافته است؟

                   
ارديبهشت ماه امسال بود که محمدرضا حسين زاده مديرعامل بانک ملي در حکمي شهبازي را به عنوان معاون پشتيباني منصوب کرده است و او به استناد سايت بانک ملي به عضويت هيات عامل بانک نيز درآمده است. اين در حالي است که برخي منابع خبري اذعان دارند که نامبرده در سال 1395 بازنشسته شده و پيام خداحافظي خود را در سايت اين بانک هم منتشر کرده است . در اين پيام آمده است:

همكاران ارجمند و سروران معزز

 

با سلام و عرض ادب

  خداوند بزرگ را سپاس مي گويم كه توفيق خدمت در بزرگترين موسسه اقتصادي كشور را برايم فراهم نمود و حضور در كنار شما عزيزان را نصيبم گردانيد.



در حاليه كه در خاتمه خدمت 30 ساله ام به سربرده و خاطرات خدمتي پرفراز و نشيب خود را مرور مي كنم، جا دارد از بزرگان و پيشكسوتاني كه با زحمات شبانه روزي خود همواره اعتلاي نام و جايگاه بانك ملي ايران را سرلوحه كار و هدف خويش قرار داده اند سپاسگذاري نموده و از طرف ديگر وظيفه خود مي دانم تا از شما عزيزان حليت طلبيده و شما را به خداوند سبحان بسپارم.


در پايان از همه همكاران همدل كه در طول مدت خدمتي از راهنمايي هايشان مستفيض گرديده و موجبات تبادل اطلاعات ارزشمند في مابين را در جهت حفظ قداست بانك ملي ايران فراهم آورده اند قدرداني و تشكر مي نمايم.

اميدوارم در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) همواره موفق و مويد باشيد.

(در اهتزاز باد پرچم پرافتخار بانك ملي ايران بر قله بانكداري جهان)

نصرت اله شهبازي





او که در سال 98 به ترکيب هيات مديره بانک دي به همراه برات کريمي و فريدون رشيدي از همکاران خود در بانک ملي پيوسته بود، اسفند ماه سال گذشته پس از انتشار خبري از سوي خبرگزاري تسنيم که وي را نجومي بگير خوانده بود  ترکيب هيات مديره بانک دي را به مقصد نامعلومي ترک کرد و حالا از بانک ملي خبر مي رسد که حسين زاده او را دعوت به کار کرده است.



روابط عمومي بانک دي در سايت اين مجموعه در خبر عضويت شهبازي در هيات مديره اين بانک مي نويسد: نصرت الله شهبازی با 34 سال سابقه در نظام بانکی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است و عضویت در هیئت مدیره و معاونت اعتبارات بانک اقتصاد نوین، مدیریت امور اعتباری و مدیریت امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران ، مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها و مدیرعاملی و رئيس هیئت مدیره شرکت لیزینگ صندوق بانک ها از جمله سوابق کاری ایشان است.


 























































































































































































رازپول از دريافت پاسخ در اين زمينه استقبال مي کند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود