امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/6 1399

گروه سایبان - آیین قرعه کشی جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز دوشنبه اول دیماه 1399 با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد و به 62 نفر از بیمه گزاران بیمه البرز به قید قرعه نیم سکه بهار آزادی اهدا شد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در این آیین که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام،‌ آپارات و سایت رسمی این شرکت منتشر شد،‌ محسن پورکیانی،‌ مدیرعامل بیمه البرز با بیان این‌که متاسفانه شناخت کم جامعه از صنعت بیمه از نقاط ضعف این صنعت است، گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز توسعه فرهنگ بیمه در سطح جامعه است و بیمه البرز با برگزاری این جشنواره و اختصاص تخفیفات بیمه ای، مردم را به خرید بیمه نامه‌‌های مختلف که از ضروریات زندگی امروزی است، ترغیب کرد.
به گفته مدیرعامل بیمه البرز حمایت از هموطنان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا از جمله اهداف برگزاری جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز بود تا هموطنان بتوانند با تخفیف و به صورت اقساط اقدام به خرید بیمه نامه کنند.
پورکیانی با تاکید بر این که مشتری‌مداری یک اصل مهم در شرکت بیمه البرز است،‌ تصریح کرد: امیدوارم هیچگاه خطر و حادثه هموطنان عزیز را تهدید نکند ولی بیمه البرز همیشه کوشیده در صورت وقوع حادثه و خسارت، در یک چارچوب عادلانه خسارت‌ها را پرداخت کند.
وی ادامه داد: به هر حال هر حادثه ای معایب و محاسنی دارد و کرونا ویروس منحوسی است که بر جامعه بشریت تحمیل شد و شرکت‌های بیمه این ریسک را هم پذیرفتند و پوشش می‌دهند.
وی افزود: توجه ویژه مردم به پوشش‌های بیمه‌ای پس از شیوع کرونا از مزایای رویارویی با این ویروس بود. همچنین شیوع کرونا،‌ تحول دیجیتال را تسریع کرد و بنگاه‌ها و سازمان‌ها متوجه خلاء دیجیتالی خود شدند و در همین راستا زیرساخت‌های خود را بازسازی و نوسازی کردند. در این بین شرکت‌هایی که نتوانند خود را با این تحول هماهنگ سازند به ورطه نابودی کشیده می‌شوند.
مدئیرعامل بیمه البرز اظهار داشت: ‌در همین راستا بیمه البرز نیز در یک سال گذشته زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را به‌روز رسانی کرده است.
وی درباره فعالیت بیمه البرز توضیح داد: بیمه البرز یکی از شفاف‌ترین شرکت‌های بورسی است و به لحاظ سود عملیات بیمه گری در بین شرکت های بیمه خصوصی رتبه اول را دارد.
وی در عین حال تاکید کرد: مردم ایران جزو بهترین‌ها هستند و هرچقدر خدمات خوب به آنها ارایه دهیم نمی‌توانیم پاسخگوی محبتشان باشیم. بیمه البرز در تلاش است در این شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا و تحریم، بهترین خدمات را به بیمه‌گزاران خود ارایه دهد تا استرس جدیدی به آنها وارد نشود.
این گزارش حاکی است، آیین قرعه‌کشی جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز روز دوشنبه اول دی‌ماه ۱۳۹۹ برگزار شد و به ۶۲ نفر از برندگان این جشنواره، نیم ‌سکه بهار آزادی اهدا شد که اسامی برندگان به زودی از طریق سایت شرکت بیمه البرز به نشانی www.alborzinsurance.ir اعلام خواهد شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود