امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
09/17 1399

 گروه بازارپول - پس از تصویب برنامه مهم افزایش سرمایه حدود 900 درصدی حالا بانک رفاه ترکیب جدید هیات مدیره را معرفی کرده است.

به گزارش رازپول، پس از برگزاری جلسه مجمع بانک رفاه اعضای جدید هیات مدیره را معرفی کرد که در این ترکیب رشيد فرخ نژاد، نجات اميني، اسماعيل لله گاني، علي سرزعيم و حميدرضا فتحي بيرانوند قرار دارند.

ترکیب پیشین هیات مدیره بانک رفاه با یک عضو دستخوش تغییرات خاصی نشده است و به عبارتی ترکیب تکمیل شده است

تصویب افزایش سرمایه در هیات مدیره پیشین این بانک یکی دیگر از رویدادهای مهم این بانک در روزهای اخیر است که در نظر دارد سرمایه را از 2300 میلیارد تومان به بیش از 20 هزار میلیار تومان برساند.


بانک رفاه اذعان دارد که این افزایش سرمایه در افزایش سود عملیاتی، پوشش هزینه های سود پرداختی بابت سپرده های سرمایه گذاری، توازن بین بازده حقوق صاحبان سهام و سپرده گذاران ، افزایش سود خالص از طریق افزایش سهم سهامداران از درآمدهای غیر مشاع، کاهش آثار محدودیت های ناشی از مقررات مربوط به سرمایه گذاری ها، رفع محدودیت های ناشی از مقررات نسبت های دارایی های ثابت به حقوق صاحبان سهام که عمدتا ناشی از اجرای برنامه گسترش و بهبود فضای فیزیکی واحدهای صف و ستاد در راستای توسعه فضای کسب و کار و سودآوری بانک صورت می گیرد، تاثیر خواهد داشت.


بانک رفاه اعتقاد دارد که با توجه به نرخ کفایت سرمایه پایین و در شرایط فعلی که سازمان تامین اجتماعی به تامین مالی از کانال بانک ، عدم بهبود ساختار سرمایه و متعاقب آن عدم بهبود نرخ کفایت سرمایه تا نرخ استاندارد  این بانک با محدودیت جدی در راستای خدمات بانکی و نیز اعطای تسهیلات جدید به مجموعه سازمان تامین اجتماعی مواجه است که افزایش سرمایه می تواند این تنگنا را برطرف سازد.


افزایش وزنه سپرده ها از منابع بانک، تطبیق با استانداردهای روز دنیا در راستای ارتقا رتبه بندی بین المللی ، ارتقا ظرفیت های بانک جهت سرمایه گذاری ها و اعطای تسهیلات از پیامدهای مثبت این افزایش سرمایه خواهد بود که هیات مدیره جدید راهبری آنرا تا تحقق کامل بر عهده خواهد داشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود