امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
05/27 1399

گروه بازارپول - تامین آتیه درخشان نوین شرکتی که بیش از 78 درصد سهام آن متعلق به کارکنان بانک اقتصاد نوین است و برای حل برخی ابهامات مجمعی را تشکیل داده است، پروتکل های بهداشتی را برای برگزاری مجمع اعلام کرده است.

پیرو دعوت به مجمع عمومي فوق العاده اين شركت در روز پنجشنبه مورخ 30/05/1399 و در اجراي الزامات نامه شماره 31/104 تاريخ 1398/12/20 ستاد ملي مبارزه با بيماري کرونا در خصوص شرایط برگزاری مجامع شرکتها، برگزاری مجمع با محدودیت حضور نفرات مواجه است.

با توجه به ضرورت حفظ سلامت همکاران و جامعه و همچنین محدودیت­های ایجاد شده در برگزاری اجتماعات، امکان حضور حداکثر 50 نفر از سهامداران و یا نمایندگان ایشان مهیا می­باشد. به این منظور و جهت برخورداری منصفانه تمامی همکاران اعم از شعب تهران و سایر استان ها، واحدهای ستادی بانک و شرکت­های سهامدار گروه، برنامه ریزی جهت حضور نمایندگان در مجمع به شرح زیر صورت پذیرفته است:

1-از هر سرپرستی حداکثر دو نفر به نمایندگی از سایر همکاران (سرپرست یا رئیس شعبه منتخب یا یک نفر از همکاران شاغل منتخب اکثریت)

2-از هر یک از شرکت های سهامدار گروه یک نفر از پرسنل شاغل به نمایندگی از ساير همكاران شرکت متبوعه

3-از هر معاونت ستادی یک نفر از پرسنل شاغل به نمایندگی از سایر همکاران

4-از هر مدیریت مستقل یک نفر از پرسنل شاغل به نمایندگی از سایر همکاران

5-از هر اداره مستقل یک نفر از پرسنل شاغل به نمایندگی از سایر همکاران

6-از سهامداران منفک شده از مجموعه گروه بانک حداکثر 5 نفر به نمایندگی از سایرین

به این منظور الزامی است لیست همکاران هر یک از حوزه های پنج گانه فوق به همراه تصویر کارت ملی نماینده یا نمایندگان منتخب طبق فرمت ضمیمه (با تأیید و گواهی امضاء بالاترین مقام مسئول در ردیف­های یک تا پنج فوق در بانک و شرکت­های گروه) حداکثر تا ظهر روز چهارشنبه مورخ 1399/05/29 به این شرکت ارسال گردد.

درخصوص سهامداران منفک شده نیز ضروریست لیست مذکور به همراه تصویر کارت ملی نمایندگان منتخب طی مدت اعلامی به شرکت ارائه گردد.

ضمناً با رعایت ماده 19 اساسنامه، نمایندگان سهامداران محترمي که در جلسه حضور مي‌يابند، بايد با اصل کارت ملي قبل از شروع جلسه مجمع به محل تشکيل جلسه مجمع مراجعه و برگ ورود به جلسه را دريافت نمايند. سهامداران محترم و یا نمايندگان آنها که علائم سرماخوردگي يا شبه آنفلوآنزا دارند، براي حفظ سلامت ساير سهامداران و عوامل اجرايي مجمع از حضور در جلسه مجمع خودداري فرمايند.

همچنین از سهامداران و نمايندگان محترمي که در مجمع حاضر خواهند شد تقاضا می شود موارد ذیل را رعایت فرمایند: 1) همراه داشتن ماسک و دستکش، 2) همراه داشتن خودکار ، 3) حفظ فاصله اجتماعي از ديگر شرکت کنندگان در طول برگزاري مجمع.

ضمناً جهت اطلاع رسانی مطلوب تر و رفع ابهامات احتمالی ،جلسه پرسش و پاسخ به تفکیک همکاران شعب و ستاد بانک قبل از روز مجمع بصورت آنلاین برگزار خواهد گردید که در این ارتباط مشارکت کلیه همکاران و ارسال سوالات به ایمیل زیر حداکثر تا پایان روز دوشنبه مورخ 1399/05/27 امکان پذیر خواهد بود.

آدرس ایمیل : info@taminatie.com

هیات مدیره



در همین رابطه بخوانید:
http://www.razepool.ir/bazarpool/9319-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86.html

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود