امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
05/4 1399

 

گروه بازارپول - طی مراسم های جداگانه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، سه معاون جدید مدیرعامل بانک ملی ایران معارفه شدند.


حاکمیت شرکتی در حال پیاده سازی است

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون منابع انسانی بانک در مراسم معارفه معاون اعتباری و بانکداری شرکتی با بیان این که دستورالعمل الزامات ناظر بر حاکمیت شرکتی در بانک ملی ایران در حال پیاده سازی است، گفت: یکی از الزامات این دستورالعمل، چارت جدید در حوزه معاونان مدیرعامل است.

حبیب الله رشید ارده با اشاره به این که وزارت امور اقتصادی و دارایی بر اجرای این دستورالعمل تاکید ویژه دارد و مدیرعامل و هیات مدیره بانک نیز پیگیر اجرایی شدن آن است، اظهار کرد: تفکیک واحدهای سیاست گزاری و اجرایی از بخش های مهم این دستورالعمل است و از این رو معاونت های تازه ای به بانک افزوده شد.

وی با بیان این که معاونین جدید مدیرعامل با توجه به سوابق مدیریتی و تخصصی انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: با اجرای درست حاکمیت شرکتی، منافع بانک و ذینفعان به شکل بهتری حفظ شده و از خدمات بخش های گوناگون بهتر استفاده خواهد شد.

سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این مراسم با بیان این که تیم اعتباری بانک بسیار هماهنگ عمل می کند، تاکید کرد که پیاده سازی دستورالعمل حاکمیت شرکتی می تواند تحول بزرگی در فعالیت بانک ایجاد کند.

علی موسوی زاده معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک ملی ایران نیز در این مراسم پس از دریافت حکم انتصاب خود با بیان این که برنامه مدونی برای فعالیت در مسئولیت جدید به هیات مدیره ارائه کرده است، گفت: سود حاصل از فعالیت بخش اعتباری طی سالهای گذشته رشد مطلوبی داشته و امیدواریم با پیاده سازی برنامه های جدید، این روند با قدرت بیشتری ادامه یابد.


مسئولیت ها امانت اند

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با بیان این که مسئولیت ها نزد مسئولان امانت اند، گفت: آنچه مهم است، رسم امانتداری است؛ پست ها و پذیرش مسئولیت ها دائمی نیستند، بلکه موقت اند و آنچه ماندگار است، عملکرد مثبت و قابل دفاع و نام نیک باقی مانده از افراد است.

حبیب الله رشید ارده در مراسم معارفه معاون برنامه ریزی و تحول بانک با اشاره به اینکه برنامه ریزی، پیشران توسعه برنامه هاست، اظهار کرد: بانک ملی ایران طی سالهای گذشته با برنامه ای مدون و دقیق حرکت کرده و تحولاتی که امروز رخ داده، بدون شک حاصل همان برنامه ریزی های مبتنی بر اقدام و عمل است.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم برنامه ریزی و تحول در بانک به خوبی شرایط را درک کرده و همه استراتژی ها مبتنی بر واقعیت و البته توانایی هاست.

سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این مراسم حاکمیت شرکتی را به معنای یک برنامه ریزی کلان برای بانک دانست و اظهار امیدواری کرد با پیاده سازی چارت سازمانی جدید، سرعت حرکت بانک به سمت اهداف از پیش تعیین شده بیشتر و بیشتر شود.

هادی سالارخیلی نیز پس از دریافت حکم معاونت برنامه ریزی و تحول با تاکید بر این که اهمیت طرح و برنامه بر کسی پوشیده نیست، گفت: اگر زیرساخت ها به خوبی ترمیم و اصلاح شوند، همه برنامه ها با قدرت پیاده سازی شده و تحولات بنیادین در سازمان نمایان خواهد شد.


سیاست های کلان بانک با قوت اجرا می شود

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در جلسه دیگری با بیان این که تغییرات ایجاد شده در چارت سازمانی بانک به منظور پیشبرد سریعتر و بهتر اهداف بوده است، گفت: سیاست های کلان بانک ملی ایران با قوت اجرا خواهد شد.

حبیب الله رشید ارده در مراسم معارفه معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به این که تنوع کار در بانک زیاد است و به تبع آن باید چارت سازمانی به روزرسانی شود، ادامه داد: تخصصی شدن امور و افزایش سرعت تحول از دلایل انتصابات جدید است.

به گفته وی، الزامات حاکمیت شرکتی در بانک پیاده سازی شده و زمینه های لازم برای توسعه فعالیت ها کاملا فراهم است.

سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک نیز با بیان این که توسعه فعالیت های حرفه ای از دستاوردهای چند سال اخیر بانک ملی ایران است، گفت: امیدواریم با ساختار جدید، سهم بازار بانک بیش از پیش افزایش یابد.


حسن مونسان معاون شعب بانک نیز پس از دریافت حکم انتصاب خود با اظهار امیدواری نسبت به این که بانک ملی ایران بتواند سهم بیشتری در پیاده سازی اهداف کلان اقتصاد مقاومتی و جهش تولید داشته باشد، گفت: با هم افزایی نیروها و استفاده بهینه از منابع، روزهای بهتری در انتظار کشور عزیزمان خواهد بود.

در این مراسم همچنین مدیران امور شعب تهران، منطقه یک کشور، منطقه دو کشور و مستقل نیز ضمن تبریک این انتصاب، دیدگاه های خود را به منظور پیشبرد اهداف بانک مطرح کردند.

محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی بانک نیز در این جلسات با تاکید بر این که انتصاب ها در بانک ملی ایران بر اساس شایسته سالاری و رعایت دستورالعمل هاست، برای معاونین جدید بانک آرزوی موفقیت کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود