امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
04/24 1399

گروه بازارپول - از 16بانک بورسی چهار بانک در وضعیت زیان دهی و سایرین با فاصله های نسبتا کم از وضعیت زیان دهی سال مالی گذشته را سپری کرده اند.

پارسیان، دی ، شهر و سرمایه از جمله بانک هایی هستند که عددهای جمع هزینه هایشان بیش از وضعیت درآمدی را نشان می دهد.

 
 

پیش از این خبرهایی از وضعیت استقرار بانک مرکزی در برخی بانک ها شنیده شد. حال باید منتظر ماند و دید با استقرار نهاد ناظر وضعیت این بنگاههای اقتصادی چه تغییراتی خواهد داشت.

در ادامه وضعیت درآمد و هزینه 16 بانک بورسی را که مورد بررسی قرار گرفته است خواهید خواند.


جدیدترین وضعیت کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان فروردین ماه سال ۹۹ حاکی از آن است که مانده کل سپرده‌ها بالغ بر ۲۷۷۶۶.۷ هزار میلیارد ریال شده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۶۹۴۱.۷ هزار میلیارد ریال (۳۳.۳ درصد) و نسبت به پایان سال قبل معادل ۶۰۳.۹ هزار میلیارد ریال (۲.۲ درصد) افزایش نشان می‌دهد. بیش‌ترین مبلغ سپرده‌ها مربوط به استان تهران با مانده ۱۵۱۸۱.۳ هزار میلیارد ریال و کم‌ترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویر احمد معادل ۶۸.۳ هزار میلیارد ریال است.


مانده کل تسهیلات بالغ بر ۱۹۵۶۸.۶ هزار میلیارد ریال است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۴۴۶۱.۴ هزار میلیارد ریال (۲۹.۵ درصد) و نسبت به پایان سال قبل ۲۱۲.۸ هزار میلیارد ریال (۱.۱ درصد) افزایش داشته است. بیش‌ترین مبلغ تسهیلات مربوط به استان تهران با مانده ۱۲۶۶۶.۲ هزار میلیارد ریال و کم‌ترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویر احمد معادل ۶۸.۳ هزار میلیارد ریال است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود