امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
04/5 1399

گروه بازارپول - مازاد ارزش سرمایه گذاری های بانک سينا به قریب 9 هزار میلیارد تومان رسیده است.

به روز رسانی ارزش سرمایه وگذاري هاي بانک سينا بدون در نظر گرفتن ارزش املاک و مستغلات نشان می دهد:

 
 

مالکیت  8 درصدي در فولاد کاوه 12 درصدي بيمه پارسيان، 10 درصدي خدمات بندري سينا و ... از مهمترین سرمایه گذاري هاي کوثربهمن است .

همچنين شرکت برنامه تجدید ارزیابی دارایی ها بيش از 150 درصد را در دستور کار قرار داده است.


ارزش سرمایه گذاري نسبت به ارزش بازار بانک 72 درصد است و به نظر ميرسد از دید دارایی همچنان ارزنده است.

مدیرعامل این بانک اعلام کرده است که در 3 ماهه اول سال جاری شاهد رشد 10 درصدی در حوزه تجهیز منابع بودیم که این امر با وجود شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران که بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد و مراجعات به شعب کاهش یافته بود، قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: در حوزه اعطای تسهیلات نیز با تدوین و اجرای سیاست های اعتباری مناسب و متنوع، همچنین بازاریابی و تعامل خوب همکاران با مشتریان در جهت معرفی بهینه محصولات، شاهد رشد 8 درصدی عملکردها در 3 ماهه اول سال هستیم که لازم است مناطق و شعب با تداوم رعایت بهداشت اعتباری و ضوابط و مقررات اعتبارسنجی نسبت به تخصیص منابع جذب شده و ارتقاء سهم بازار بانک، تلاش مجدانه ای داشته باشند.

مدیرعامل بانک سینا در عین حال تاکید کرد: آنچه می تواند به جهش در عملکردها به ویژه کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک کمک کند، توسعه خدمات غیرمشاع و برنامه ریزی و هدفگذاری برای تحقق اهداف این بخش است. با امکاناتی که بانک سینا در زمینه ایجاد و توسعه زیرساختها و بسترهای الکترونیک انجام داده و همچنین ظرفیت و پتانسیل واحدها و شعب ارزی، این امر دور از دسترس نیست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود