امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
02/31 1399

 گروه بازارپول - اپلیکیشن بانک هزاره سوم برای کاربران دارای سیستم عامل IOSدر حالی از کار افتاده است که این بانک از افشای این موضوع برای مشتریان خود خودداری کرده است.

خودداری از انتشار بیانیه ی عدم دسترسی کاربران دارای این سیستم عامل در حالی صورت می گیرد که کاربران به دلیل عدم آگاهی از این موضوع نسبت خرید اپلیکیشن های واسط میان نظام بانکی و شرکت اپل به مبالغ بیش از یکصد هزار تومان اقدام و عملا در این باب متضرر شده اند.


ناکارآمدی اپلیکیشن همراه بانک پاسارگاد برای دارندگان سیستم IOS در حالی است که هنوز بانک های بزرگ کشور مشتریان این بخش را حمایت کرده و خدمات رسانی تکنولوژیکی مالی خود را در این بستر در قالب اپلیکیشن همراه بانک ارائه می کنند.

کارشناس مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 در این خصوص می گوید: ناتوانی در ارائه خدمات اپلیکیشن همراه بانک پاسارگاد ارتباطی به سیستم های خدمات پشتیبانی بانک نداشته و به دلیل تحریم های صورت گرفته توسط شرکت اپل بوده است.


بانک پاسارگاد نسخه وب اپلیکیشن را در راستای حمایت از مشتریان این بخش و دور زدن تحریم ها ارائه داده است اما تاکنون اطلاع رسانی درستی در مورد جایگزینی این سرویس ها ارائه نکرده است.

نسخه اولیه وب ‌اپلیکیشن همراه بانک‌پاسارگاد، جهت استفاده و بهره‌برداری در تمام دستگاه‌های مبتنی بر وب به‌ویژه در مرورگرهای گوشی‌های تلفن‌همراه، عملیاتی شده است.

زیرساخت وب اپلیکیشن همراه‌بانک پاسارگاد که در راستای رفع مشکل دسترسی کاربران دارای گوشی‌های تلفن همراه آیفون به این برنامه تهیه شده، مبتنی بر معماری محصول SPA است؛ از این‌رو تحریم‌های شرکت اپل بر آن تأثیری نخواهد داشت.

در این رابطه به نظر می رسد ضعف عملیاتی بانک در زمینه استفاده از تکنینک های روابط عمومی نتوانست ناکارآمدی اپلیکیشن بانک را به فرصت ارائه نسخه جدید وب اپلیکیشن تبدیل کند.

حال باید دید چند درصد از استفاده کنندگان اپلیکیشن همراه بانک تمایل به استفاده از سرویس جدید ارائه شده دارند؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود