امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
02/6 1399

گروه بازارپول- وزیر امور اقتصاد و دارایی در گفتگوی تلفنی با برنامه "رهیافت" رادیو اقتصاد گفت: روز پر ارزش رادیو که فراگیری بسیار زیادی دارد را به اصحاب رادیو بویژه رادیو اقتصاد تبریک می گویم و امیدوارم نقش این رادیو در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی همچنان پررنگ تر باشد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بانک رفاه دکتر فرهاد دژپسند اظهار داشت: رسانه‌ها به ویژه رادیو و تلویزیون دارای نقشی چندگانه و چند وجهی هستند که می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات مردم را به حاکمیت منتقل کرده و در تبیین محدودیت‌ها و مقدورات حاکمیت ایفای نقش کنند.

دژپسند با بیان اینکه رادیو اقتصاد طی سال گذشته در حوزه رونق تولید و امسال در بحث جهش تولید خوش درخشیده است، گفت: اگر در گفتمان‌هایی که شکل می‌گیرد این شبکه رادیویی بتواند ابعاد کارشناسی و علمی خود را تعمیق ببخشد، قطعا در ابعاد کمک به سیاست گذاری نیز می‌تواند نقش مؤثرتری ایفاء کند.

دژپسند با تاکید بر اینکه با شیوع بیماری کرونا، اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا ، وضعیت بین المللی اقتصاد و بازار نفت امسال، سال ویژه ای است، اظهار داشت: بنابراین رادیو اقتصاد در ترویج فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تشویق فعالان اقتصادی برای تامین مالی از طریق این بازار می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

دژپسند در پایان این گفتگو گفت: فضای کسب و کار با کمک دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی باید روان شود تا مسیر تولید هموار تر گردد و به رشد اقتصادی سریعتر کشور کمک شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود